پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري:رعايت نکردن مصوبات ستاد کرونا تخلف اداري است

کد خبر: 154512 تاریخ انتشار: 1399/06/31
نمایش: 2579
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اگر مديري مصوبات ستاد کرونا را رعايت نکند به تخلفات اداري معرفي مي‌شود، عنوان کرد: برگزاري جلسات تنها بايد با يک سوم ظرفيت محل برگزاري انجام شود، همچنين مديران دستگاه‌هاي اجرايي مي‌توانند به يک سوم کارکنان خود دورکاري و مرخصي اعطا کنند.
اقبال عباسي ۳۱ شهريورماه در ستاد استاني مديريت بيماري کرونا در چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه اعمال تعطيلي براي کليه فعاليت‌ها در استان به دليل اهميت شرايط معيشتي و اقتصادي موجود امکانپذير نيست، اظهار کرد: سلامت مردم در کنار معيشت به يک اندازه اهميت دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: اگر در مکاني پروتکل‌هاي بهداشتي به خوبي رعايت نمي‌شود و انجام فعاليت براي سلامتي مردم و جامعه خطرآفرين است، مي‌توان به صورت موردي بنا بر تشخيص دانشگاه علوم پزشکي از انجام فعاليت آن واحد جلوگيري کرد.

عباسي افزود: دانشگاه علوم پزشکي درخواست تعطيلي‌هاي موردي را به صورت مکتوب اعلام کند و همه متوليان ملزم به رعايت آن هستند، فرمانداران نيز مي‌توانند با توجه به وضعيت شهرستان و اعلام دانشگاه علوم پزشکي به ايجاد محدوديت اقدام کنند.

وي بيان کرد: تلاش مي‌شود اعتباري براي دستگاه‌هاي درگير با کرونا تامين و با اولويت در بين اين دستگاه‌ها توزيع شود.

عباسي با بيان اينکه برگزاري تجمع در آرامستان‌ها و برگزاري مراسم ترحيم ممنوع است، تاکيد کرد: متوليان آرامستان‌ها از جمله شهرداري ها و دهياري ها بايد بر اين مسئله نظارت کنند، همچنين برگزاري عمومي مراسم در مکان‌هاي غيرعمومي از جمله منازل ممنوع است.

استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: نيروي انتظامي حضور خود را در نظارت بر مناطق گردشگري، اصناف، سامانه‌هاي حمل و نقل عمومي و ... افزايش دهد، همچنين دانشگاه‌ علوم پزشکي در بازديد از اصناف مي‌تواند با هماهنگي تعزيرات، اماکن و مراجع قضايي نسبت به پلمب واحد در صورت رعايت نکردن پروتکل‌ها اقدام کند،همچنين تلاش شود با اقداماتي تجمعات در بانک‌ها و اصناف به حداقل برسد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07