پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اتصال به شبکه ريلي و طرح انتقال آب بن به بروجن، جزو پروژه‌هاي مهم دولت در استان است.

کد خبر: 154576 تاریخ انتشار: 1399/07/14
نمایش: 2298
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه پروژه احداث راه‌آهن مبارکه- سفيد دشت-شهرکرد جان تازه اي گرفته است، گفت: اتصال به شبکه ريلي و طرح انتقال آب بن به بروجن، جزو پروژه‌هاي مهم دولت در استان است.
اقبال عباسي روز دوشنبه به همراه نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و مديران مربوطه از روند پيشرفت پروژه احداث راه‌آهن مبارکه- سفيد دشت-شهرکرد بازديد کردند.

وي در حاشيه اين بازديد گفت:پيشرفت پروژه‌ راه‌آهن مبارکه- سفيددشت به شهرکرد در گذشته نگران‌کننده بود، اما خوشبختانه پروژه هم‌اکنون فعال است.

استاندار افزود: پروژه احداث راه‌آهن مبارکه- سفيد دشت-شهرکرد جان تازه اي گرفته است و از چهار پيمانکار و ساير عواملي که در اين راستا تلاش کردند تشکر مي‌کنم.

وي ادامه داد: از نزديک در جريان پيشرفت فيزيکي پروژه هستم و يقين دارم بعد از ايجاد تونل‌ها و انجام امور سخت‌افزاري در آذرماه، روند تکميل اين پروژه يک جهش جدي پيدا مي کند.

عباسي خاطرنشان کرد: پروژه احداث راه‌آهن و پروژه انتقال آب بن به بروجن جزو پروژه‌هاي اقتصادمقاومتي و جهش توليد چهارمحال و بختياري است.

وي اضافه کرد: براي تکميل پروژه انتقال آب بن به بروجن ۴۰۰ ميليارد تومان اختصاص يافت که۱۰۰ ميليارد آن واريز شده بود و پس از بازديد و ارسال گزارش روند پيشرفت پروژه ۱۰۰ ميليارد ديگر نيز واريز شد.

عباسي اضافه کرد:۲۵۰ ميليارد تومان اعتبار براي اين پروژه اختصاص يافته است، در حال زمينه‌سازي براي جذب ۲۵۰ ميليارد ديگر هستيم تا روند تکميل پروژه با سرعت طي شود.

استاندار  با بيان اينکه بخشي از اراضي پروژه احداث ايستگاه راه‌آهن در شهرکرد(ميدان قمربني هاشم عليه السلام ) در اختيار نيروي انتظامي و سپاه است، اظهار کرد: طرح کاداستر اين اراضي تهيه شود، اگر اراضي ملي است مشکل حل شود و اگر مالکيت در اختيار اين دو نهاد است بايد تملک شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با تقدير از فعاليت رسانه‌ها گفت: گزارش روند تکميل اين پروژه‌هاي مهم که باعث توسعه و رشد استان مي‌شوند با تلاش رسانه‌ها در اختيار مردم قرار بگيرد تا اميد تازه‌اي به جامعه تزريق شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07