پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تامين امنيت کشور در گرو خدمات نيروي انتظامي

کد خبر: 154637 تاریخ انتشار: 1399/07/27
نمایش: 1264
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه نيروي انتظامي به مثابه يک دولت کوچک در جمهوري اسلامي است، گفت: اگر خدمات نيروي انتظامي در کشور دچار نقصان شود، قطعا امنيت و ثبات در حوزه‌هاي مختلف دچار مشکلاتي مي‌شود.
اقبال عباسي ۲۷ مهرماه در آيين صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي به‌مناسبت هفته ناجا با تاکيد بر اينکه نيروي انتظامي حافظ سلامت و امنيت جامعه است، اظهار کرد: سلامت و امنيت لازم و ملزوم يکديگر هستند و هرکدام از اين‌ها به‌نوعي دچار آسيب شود، ديگري را نيز تحت تاثير خود قرار مي‌دهد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: امروز همه آحاد جامعه به خدمات نيروي انتظامي در جاي جاي کشور نيازمند هستند و اهميت اين خدمات را بيش‌تر از گذشته درک مي‌کنند.

وي با بيان اينکه نيروي انتظامي به مثابه يک دولت کوچک در جمهوري اسلامي است، گفت: اگر خدمات نيروي انتظامي در کشور دچار نقصان شود، قطعا امنيت و ثبات در حوزه‌هاي مختلف دچار مشکلاتي مي‌شود، امروز نيروي انتظامي در تامين امنيت، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مباحث ترافيکي، مبارزه با موادمخدر، آسيب‌هاي اجتماعي و ... به جامعه خدمات ارائه مي‌دهد.

عباسي با اشاره به اقتدار و صلابت نيروي انتظامي در انجام وظايف محوله، تاکيد کرد: شهروندان و مسئولان نيز در قبال نيروي انتظامي يکسري وظايف دارند، به‌طور مثال اگر نيروي انتظامي بخواهد حکمي را اجرا کند و مردم به اجراي آن حکم تمکين نکنند، اجراي حکم با مشکل مواجه مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه نيروي انتظامي براي ارائه خدمات به نيرو و امکانات به روز نياز دارد، خاطرنشان کرد: اگر امکانات به اندازه کافي در اختيار اين ارگان نباشد، قطعا اقدامات مثمر ثمر واقع نمي‌شود.

وي عنوان کرد: مردم و مسئولان بايد با همدلي، نيروي انتظامي را در انجام وظايف و ارائه خدمات ياري کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07