پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

موجودي انبارهاي ذخيره گندم در استان قابل قبول است

کد خبر: 154643 تاریخ انتشار: 1399/08/01
نمایش: 1440
اخبار
️معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: موجودي انبارهاي ذخيره گندم در استان قابل قبول و گندم مورد نياز از کشاورزان خريداري شده است.
️الله‌کرم نصيري يکم آبان‌ماه در جلسه آرد و نان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در سال جاري خريد تضميني گندم از کشاورزان استان به خوبي توسط سازمان جهادکشاورزي انجام شد، اظهار کرد: موجودي انبارهاي ذخيره گندم در استان قابل قبول است و مشکلي براي تامين گندم نداريم.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه براي توزيع آرد در بين عشاير بايد سامانه‌اي راه‌اندازي شود، عنوان کرد: در گام اول بايد براساس سرشماري آمار عشاير به طور دقيق مشخص و سپس آرد بر اساس تعداد خانوار توزيع شود.

وي تاکيد کرد: همچنين آرد توزيعي در بين خانوارهاي روستايي نيز بايد بر اساس سامانه صورت بگيرد، اين کار موجب جلوگيري از انحراف آرد در توزيع مي‌شود.

 نصيري در خصوص نحوه بازرسي از نانوايي‌هاي چهارمحال و بختياري، خاطرنشان کرد: نانوايي‌هاي سطح استان موظف به نصب تابلوي اطلاع‌رساني در خصوص ساعات شروع و پايان پخت نان، روز تعطيل نانوايي و قيمت نان هستند، اين تابلو بايد در معرض ديد عموم قرار بگيرد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرد: آرد مازاد و صرفه‌جويي شده توسط نانوايي‌ها نبايد در خارج از شبکه مگر در موارد خاص توزيع شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07