پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

فضاي مجازي ظرفيتي براي آموزش قطع زنجيره کروناست

کد خبر: 154664 تاریخ انتشار: 1399/08/06
نمایش: 1309
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به شيوع ويروس کرونا و تاثير آن بر جامعه گفت: ظرفيت فضاي مجازي اهرم مهمي براي آموزش به مردم در خصوص مقابله با گسترش و قطع زنجيره انتقال ويروس کروناست.
️اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در کارگروه اجتماعي، فرهنگي، سلامت، زنان و خانواده و ستاد کاهش آسيب‌هاي اجتماعي استان تاکيد کرد: شيوع ويروس کرونا در کنار مشکلات اقتصادي، تحريم‌هاي ظالمانه استکبار جهاني عليه کشور و تلاش دشمنان براي ضربه‌زدن به ايران، شرايط سختي را پديدار کرده است.

وي شيوع ويروس کرونا را موضوع کنوني مهم در کشور اعلام و تصريح کرد: تمامي مسوولان در کنار مردم و گروه‌هاي مختلف بايد کمک به مجموعه کادر سلامت براي تامين به‌ موقع دارو و درمان و سپس کمک براي آموزش در فضاي مجازي را در دستور کار قرار دهند.

عباسي، با اشاره گسترش فضاي مجازي يادآور شد: اين در حالي است که فضاي مجازي يکي از بهترين اهرم‌هاي آموزش براي عموم است.

استاندار چهارمحال و بختياري رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي را بهترين روش براي مهار شيوع ويروس کرونا دانست و اظهار داشت: متاسفانه هم‌اينک اين ۲ مولفه مهم در بسياري مناطق رعايت نمي‌شود.

وي گفت: از ظرفيت فضاي مجازي در راستاي همکاري به‌منظور آموزش براي قطع زنجيره انتقال ويروس کرونا استفاده شود تا آموزش‌هاي لازم را به عموم ارائه و اطلاع‌رساني کنند.

عباسي تاکيد کرد: همکاري مسوولان، مردم و گروه‌هاي مختلف به‌مدت ۲ تا سه هفته مي‌تواند از اعمال محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي کلي ناشي از شيوع بيشتر ويروس کرونا جلوگيري کند.

وي افزود: در اين راستا مسوولان، مردم، افراد اجتماعي مؤثر، بزرگان، ريش‌سفيدان و علما توصيه‌هاي لازم را به مخاطبان ارائه دهند و همچنان از برگزاري هرگونه عروسي، عزاداري، تجمع و مراسم مختلف پرهيز شود تا بتوان شيوع ويروس کرونا را مهار کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: رسانه‌هاي گروهي و فعالان فضاي مجازي استان به‌صورت ويژه در حوزه مقابله با شيوع ويروس کرونا و تلاش براي قطع زنجيره انتقال آن اطلاع‌رساني کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06