پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

برنامه ريزي جهت ا​يجاد تحرک در بخش‌هاي مختلف اقتصادي استان

کد خبر: 154680 تاریخ انتشار: 1399/08/10
نمایش: 1448
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي براي ۶ استان کمتر توسعه‌يافته و داراي رتبه بالا در بيکاري برنامه‌هايي را براي توسعه و ايجاد رونق در نظر دارد، اظهار کرد: اين موضوع يک ظرفيت خوب براي ايجاد تحرک در بخش‌هاي مختلف اقتصادي در چهارمحال و بختياري است.
️به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري اقبال عباسي روز شنبه در نشست با مجمع نمايندگان استان با اشاره به سفر دو روزه جمعي از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، بانک‌ها و شرکت‌هاي زيرمجموعه اين وزارتخانه به استان، اظهار کرد: مسائلي از جمله تسهيلات بانکي، بيمه، مشکلات کارگري، سرمايه در گردش واحدهاي توليدي، قوانين دست و پاگير و ... در بازديدهاي اين هيات اعزامي احصا و مقرر شد در جلسه‌اي با حضور وزير محترم اين مسائل و مشکلات مطرح و براي حل آن‌ها تصميم‌گيري شود.

عباسي با بيان اينکه سرمايه‌گذاري بانک‌ها و شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري بزرگ نظير شستا در چهارمحال و بختياري مي‌‌تواند موجب ايجاد رونق و اشتغال در استان شود، گفت: در جلسه کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري استان طرح‌هايي مانند ساخت مراکز درماني، خطوط قطعه‌سازي سايپا، کارخانه سرم و داروسازي شهرستان بن، گاوداري ۶ هزار راسي، صنايع تبديلي کشاورزي، کارخانه توليد لوازم خانگي و شهرک تخصصي بادام توسط اين هيات براي اجرا توسط بانک رفاه و شرکت شستا پيشنهاد داده شد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: اجراي مصوبات جلسه اشتغال و سرمايه‌گذاري با حضور مسئولان استاني از طريق وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي پيگيري مي‌شود و حضور نمايندگان محترم مردم در مجلس نيز اهميت خاص خود را دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07