پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

يک‌هزار و 140 ميليارد تومان اعتبار براي پروژه هاي جهش توليد در استان

کد خبر: 154691 تاریخ انتشار: 1399/08/11
نمایش: 1664
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: براي پروژه‌هاي جهش توليد در استان يک‌هزار و 140 ميليارد تومان اعتبار در قالب تسهيلات بانکي مصوب شده است.
️الله‌کرم نصيري در جلسه بررسي نحوه اجرايي شدن پروژه‌هاي جهش توليد در چهارمحال و بختياري با حضور نماينده نهاد رياست جمهوري و بانک‌هاي عامل در استان، اظهار کرد: موانع و مشکلات موجود در راستاي پرداخت تسهيلات به پروژه‌هاي مصوب جهش توليد در استان، بايد در اسرع وقت توسط بانک‌هاي عامل با تدابير لازم رفع شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: يکي از مهم‌ترين مشکلات در پرداخت تسهيلات به پروژه‌هاي جهش توليد در استان، عدم هماهنگي مابين بانک‌هاي عامل در کشور و سرپرستي اين بانک‌ها در استان است، به‌نظر مي‌رسد برخي مصوبات جهت اجرا در استان به درستي براي بانک‌هاي عامل تبيين نشده است.


وي با بيان اينکه براي اجراي پروژه‌هاي جهش توليد در استان يک‌هزار و 140 ميليارد تومان اعتبار در قالب تسهيلات بانکي مصوب شده است، عنوان کرد: مشکل عدم پرداخت تسهيلات از سوي بانک‌هاي عامل در چهارمحال و بختياري از طريق مرکز، مورد پيگيري قرار مي‌گيرد.

نصيري با اشاره به اينکه طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته مابين سازمان برنامه و بودجه و بانک‌هاي عامل مقرر شده است، اين سازمان 3 درصد سود تسهيلات پروژه‌هاي جهش توليد را در قالب يارانه به بانک‌هاي عامل پرداخت کند، توضيح داد: نياز است دستگاه‌هاي اجرايي براي دريافت تسهيلات پروژه‌هاي جهش توليد تفاهم‌نامه‌اي را با بانک‌هاي عامل منعقد کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07