پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استادار:

برگزاري متفاوت برنامه هاي هفته پژوهش امسال با توجه به شيوع بيماري کرونا

کد خبر: 154709 تاریخ انتشار: 1399/08/17
نمایش: 1492
اخبار
️معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري چهار محال و بختياري با اشاره به وضعيت شيوع بيماري کرونا در استان، گفت: با توجه به شرايط حال حاضر برنامه‌هاي هفته پژوهش و فناوري امسال متفاوت‌تر از سال‌هاي قبل برگزار مي‌شود.
ليلا محمديان در جلسه ستاد هفته پژوهش و فن‌آوري چهارمحال و بختياري با حضور مديران و کارشناسان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط، اظهار کرد: شيوه برگزاري برنامه‌هاي هفته پژوهش و فن‌آوري سال ۱۳۹۹ در چهارمحال و بختياري بايد توسط ستاد استاني مديريت بيماري کرونا تعيين شود.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري چهار محال و بختياري ادامه داد: باتوجه به دستورالعمل‌هاي ابلاغي از سوي ستاد استاني مديريت بيماري کرونا به نظر مي‌رسد تمامي برنامه‌هاي ارائه شده از سوي مراکز علمي، دانشگاه‌ها و ساير دستگاه‌هاي اجرايي به صورت مجازي برگزار شود.

وي گفت: زيرساختهاي لازم جهت برگزاري برنامه‌هاي ستاد هفته پژوهش و فن‌آوري به صورت مجازي در استان وجود دارد.

محمديان با تاکيد بر اهميت برگزاري برنامه‌هاي هفته پژوهش و نقش اين برنامه‌ها در ارتقاي دانش علاقه‌مندان به علم و دانش و همچنين لزوم انتقال تجربه بين محققان، دانشجويان و پژوهشگران، خاطر نشان کرد: زير بناي توسعه همه‌‍ جانبه کشور و چهارمحال و بختياري در بخش‌هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و سياسي در گرو مسئله پژوهش و تحقيق مي‌باشد، بنابراين پرداختن به موضوعات پژوهشي از اهميت بالايي برخوردار است.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري چهارمحال و بختياري کمبود منابع مالي را يکي از مشکلات پيش‌روي دستگاه‌هاي اجرائي در بحث پژوهش و تحقيق عنوان و اظهار داشت: کمبود اعتبارات و منابع مالي نبايد در برگزاري برنامه‌هاي ستاد پژوهش و فن آوري استان تاثير بگذارد.


لازم به ذکر است، هفته پژوهش  و فن‌آوري سال ۱۳۹۹ با شعار پژوهش و فناوري در خدمت جهش توليد از تاريخ ۱۵ آذر ماه سال جاري به مدت يک‌هفته برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07