پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

مشارکت و همياري مردم و خيرين جهت رفع نيازمندي‌هاي عرصه سلامت

کد خبر: 154717 تاریخ انتشار: 1399/08/20
نمایش: 1775
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مشارکت و همياري مردم و خيرين جهت رفع نيازمندي‌هاي عرصه سلامت مي‌تواند تا حد زيادي در پيشگيري از شيوع بيماري کرونا کمک کند.
الله‌کرم نصيري ۲۰ آبان‌ماه  در نشست همفکري در ارتباط با مساعدتهاي لازم به منظور مهار بيماري کرونا در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بحران کرونا مشکلات عديده‌اي را براي بخش بهداشت و درمان ايجاد کرده است، اظهار داشت: نياز است برنامه‌ريزي‌هاي لازم جهت همکاري منسجم دستگاه‌هاي اجرايي جهت کمک به بخش بهداشت و درمان استان صورت بگيرد. 

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: باوجود اعمال تحريم‌هاي ظالمانه دشمنان عليه مردم ايران، خوشبختانه شاهد خدمات ارزنده‌اي از سوي دولت، جهت کنترل بيماري کرونا در بخش بهداشت و درمان هستيم.


وي بيان کرد: برخي تصور مي‌کنند پيشگيري و کنترل بيماري کرونا فقط در حيطه وظايف وزارت بهداشت و درمان است، در حاليکه همکاري همه دستگاه‌هاي اجرايي براي برون‌رفت از بحران ناشي از کرونا امري ضروري در شرايط فعلي تلقي مي‌شود.

نصيري ادامه داد: مشارکت و همياري مردم و خيرين جهت رفع نيازمندي‌هاي عرصه سلامت مي‌تواند تا حد زيادي در پيشگيري از شيوع بيماري  کرونا کمک کند.


معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تاکنون کمک‌هاي شاياني از جانب اتاق بازرگاني،صنايع، معادن و کشاورزي استان به بخش بهداشت و درمان انجام شده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد ليست اولويت‌ها و کمبودهاي بخش بهداشت و درمان اعم از تجهيزات، نيروي‌انساني و ... را ارائه دهد تا با هماهنگي دستگاه‌هاي اجرايي و کمک خيرين در جهت تامين اقلام مورد نياز و  کنترل بيماري کرونا در استان اقدامات لازم انجام شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07