پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار:

نمايشگاه لباس و پوشش اسلامي به صورت مجازي برگزار مي شود.

کد خبر: 154718 تاریخ انتشار: 1399/08/20
نمایش: 1745
اخبار
️معاون توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه رعايت حجاب اسلامي و پوشش مناسب در ميان اقشار مردم استان مطلوب است، گفت: خانواده مهم ‌ترين رکن ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.
ليلا محمديان در جلسه شوراي فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري و فرمانداري هاي تابعه با حضور مديران و کارشناسان مربوطه اظهار کرد: آموزش هاي تربيتي و باورهاي خانواده با محور آموزه هاي ديني نقش مهمي در توسعه فرهنگ پوشش و حجاب اسلامي دارد.

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: مسئولان و کارشناسان متولي امور فرهنگي در دستگاه هاي اجرائي استان بايد نسبت به ترويج برنامه هاي آموزشي، اعتقادي و ديني در حوزه هاي مختلف اعم از عفاف و حجاب، نماز، امر به معروف و نهي از منکر ويژه کارکنان  ادارات و خانواده هاي آن ها اهتمام ويژه داشته باشند. 

وي رعايت دستورالعمل ها و پروتکل هاي بهداشتي را اساس و چارچوب انجام هرگونه فعاليت اجتماعي بر شمرد و گفت: مقدمات برگزاري نمايشگاه مجازي لباس و پوشش اسلامي ويژه کارکنان مجموعه استانداري و فرمانداري هاي تابعه در حال انجام است.

محمديان اظهار کرد: زير ساخت ها و ظرفيت هاي مورد نياز نرم افزاري و سخت افزار جهت برگزاري نمايشگاه لباس و پوشش اسلامي به صورت مجازي در سطح استان با رويکرد ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در خانواده فراهم شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07