پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

مطالبه‌گري از مهمترين وظايف رسانه‌ها است

کد خبر: 154723 تاریخ انتشار: 1399/08/21
نمایش: 1553
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مطالبه‌گري از مهمترين وظايف رسانه‌ها است و مديران در همين راستا بايد به خوبي پاسخگوي رسانه‌ها باشند.
جعفر مرداني روز چهارشنبه در نشست شوراي اطلاع‌رساني اين استان افزود: در برخي موارد مشاهده مي‌شود که مديران در اطلاع‌رساني عملکرد خود و پاسخ به سوالات رسانه‌ها به درستي پاسخگو نيستند که اين مهم برخلاف سياست‌هاي دولت تدبير و اميد است.

وي در ادامه رسانه‌ها و فعالان شبکه‌هاي اجتماعي استان را به وحدت و همدلي، حول محور توسعه استان و مقابله با کرونا دعوت کرد و گفت: در فضاي کنوني که مدافعان سلامت با فداکاري خود در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند شايسته نيست که با برخي بداخلاقي‌ها اين فعاليت ها را زيرسوال برد بلکه برعکس ،بايد با همدلي و وحدت مدافعان سلامت را در اين مسير حمايت کرد.

مرداني، مقابله با کرونا را نيازمند بسيج همگاني دانست و تصريح کرد: همه ارکان و اقشار جامعه از بخش خصوصي و دولتي موظفند تا با همکاري و همراهي يکديگر در مهار ويروس کرونا گام بردارند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با قدرداني از همراهي بخش خصوصي و خيران استان در کمک به بخش بهداشت و درمان، پيشنهاد داد، نهادهاي دولتي هم در حد بضاعت خود و با اختصاص داوطلبانه بخشي از حقوق کارمندان خود، مجموعه دانشگاه علوم پزشکي را در تامين تجهيزات و وسايل موردنياز خود حمايت کنند.

مرداني، تصميمات ستاد استاني کرونا را تابع تصميمات ملي دانست و گفت: اين تصميمات بر سه محور سلامت، معيشت و امنيت مردم استوار است و بي‌شک دغدغه سلامت بر ساير محورها اولويت دارد.

در اين نشست دبيران کميته‌هاي سياسي، اجتماعي و اقتصادي به بيان فعاليت‌هاي انجام شده در حوزه‌هاي مختلف استان در ماه‌هاي مهر و آبان پرداختند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07