پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

کميته‌هاي مردمي مقابله با کرونا در چهارمحال و بختياري بسيج مي‌شوند

کد خبر: 154728 تاریخ انتشار: 1399/08/22
نمایش: 1729
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به گسترش شيوع ويروس کرونا گفت: مردم همواره در اجراي برنامه‌ها همراه مسئولان بوده‌اند و در خصوص مقابله با کرونا با اقناع‌سازي و يادآوري مسائل مهم، مي‌توان اين همراهي را تقويت کرد.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در آيين امضاي تفاهم‌نامه سه‌جانبه تشکيل بسيج محلات براي کنترل و مقابله با شيوع ويروس کرونا در استان، اظهار داشت: بسيج عمومي همواره در اجراي بهتر امور و برنامه‌ها، تجربه موفقي را به همراه داشته است و اميد است در مقابله با شيوع کرونا نيز بتواند تاثيرگذاري خود را به خوبي نشان دهد.

وي ادامه داد: هدف از اين تفاهم‌نامه مبارزه با ويروس کرونا است و بدين ترتيب نقش بسيج و سپاه و نيروهاي مردمي و خيران ، بسيار اثرگذار است.

عباسي تصريح کرد: امروز در يک جنگ واقعي و عملي قرار گرفته‌ايم که دشمن هم به خوبي قابل شناسايي نيست و بسيج عمومي با محوريت سپاه تحت عنوان " طرح سردار شهيد قاسم سليماني " مي‌تواند در اين زمينه راهگشا باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت کنترل اجتماعات و دورهمي‌هاي فاميلي در مقابله با ويروس کرونا، اظهار داشت: اجراي طرح بسيج عمومي مقابله با کرونا، دست کم در محلات گوناگون مي‌تواند مردم را در خصوص جلوگيري از تجمعات آگاه کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07