پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

۱۰۰ کيلومتر از طرح آبرساني بن به بروجن لوله‌گذاري شد

کد خبر: 154754 تاریخ انتشار: 1399/08/25
نمایش: 1852
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از ۱۱۶ کيلومتر مسير لوله‌‌گذاري طرح آبرساني بن به بروجن، تاکنون ۱۰۰ کيلومتر از عمليات اجرايي آن انجام شده است و ۱۶ کيلومتر باقي‌مانده نيز در دست اجرا است.
اقبال عباسي روز يکشنبه در حاشيه بازديد از طرح آبرساني بن به بروجن براي تامين آب شرب نيمي از جمعيت چهارمحال و بختياري، اظهار داشت: مسير اصلي لوله‌گذاري طرح آبرساني بن_بروجن حدود ۱۱۶ کيلومتر است که از آبگير آغاز و تا شهر بروجن امتداد دارد و تاکنون براي آن ۲۱۸ ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است.

وي با اشاره به فعاليت پيمانکاران در چند بخش از مسير اجرايي طرح آبرساني بن_بروجن و رفع مشکل آبگير طرح، تصريح کرد: با تلاش به‌کار گرفته شده، پيش‌بيني مي‌شود مسير اصلي طرح تا پايان دولت دوازدهم به بهره‌برداري برسد.

عباسي تصريح کرد: علاوه‌بر مسير اصلي طرح بن به بروجن، اين طرح مسيرهاي فرعي به طول ۱۳۷ کيلومتر دارد که براي تکميل مسير اصلي نيازمند ۲۰۰ ميليارد تومان اعتبار ديگر  هستيم، پس از اتمام مسير اصلي، لوله‌گذاري مسيرهاي فرعي آغاز مي‌شود.


استاندار چهارمحال و بختياري روند اجرايي طرح بن به بروجن را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: تنها دغدغه، محل آبگير طرح است که اين بخش از پروژه در جغرافياي استان همجوار  واقع شده،  فرايند اداري آن انجام شده و ظرف هفته آينده آگهي مناقصه آن منتشر مي‌شود و پيمانکار در اين قطعه کار خود را آغاز مي‌کند.

عباسي تصريح کرد: اميد است که مشکلات دفعات قبل، بار ديگر براي آبگير طرح تکرار نشود، اما چنانچه مشکلي در اين خصوص شکل گيرد مردم نگران نباشند و بدانند مسئولان اين مشکلات را برطرف مي‌کنند.

گفتني است با بهره‌برداري از اين طرح مشکل آب شرب ۱۱ شهر و ۱۳ روستاي چهارمحال و بختياري با جمعيتي افزون بر ۴۶۰ هزار نفر برطرف مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07