پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

استاندار چهارمحال و بختياري: نقاهتگاه‌هاي بيماران کرونايي فعال شود

کد خبر: 154757 تاریخ انتشار: 1399/08/27
نمایش: 1894
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به افزايش آمار مبتلايان به ويروس کرونا در استان گفت: نقاهتگاه‌هاي بيماران کرونايي در استان فعال شود تا مشکل کمبود ظرفيت بيمارستان برطرف شود.
اقبال عباسي روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه سردار شهيد قاسم سليماني افزود: بيماران مبتلا به کرونا، پس از گذراندن يک دوره درمان يک هفته‌اي و رسيدن به وضعيت عادي و مطلوب ،به اين نقاهتگاه‌ها منتقل شوند.

وي با اشاره به اينکه سپاه و بسيج استان تمام فعاليت نقاهتگاه هاي بيماران مبتلا به کرونا، از فعال سازي تا نگهداري از بيماران را برعهده خواهد گرفت، افزود: با فعال شدن اين نقاهتگاه ها، مي‌توان آمار بيماران بستري در بيمارستان هاي استان را کمتر کرد تا خدمات رساني مطلوب‌تري به بيماران ارائه شود.

عباسي اظهار داشت: در شرايط کنوني، پيشگيري و مبارزه با کرونا يک امر ضروري است که براي اجراي طرح‌هاي پيشگيرانه به همکاري، بسيج، مساجد، نيروها و قرارگاه‌هاي مردمي نياز است.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در شرايط کنوني ۱۴ هزار نفر در استان به دليل تعطيلي کارخانه‌ها و ساير فعاليت‌ها از بيمه بيکاري استفاده مي‌کنند و ارائه تسهيلات ارزان قيمت، تمديد بازپرداخت تسهيلات از ديگر بسته‌هاي حمايتي دولت به آسيب‌ديدگان کرونايي است.

وي به تداوم اجراي طرح کمک مومنامه و مواسات براي رفع نياهاي آسيب ديدگان کرونايي و خانواده‌هاي نيازمند استان اشاره کرد و اظهار داشت: برخي کمبودها از جمله کمبود دستگاه اکسيژن و تجهيزات بيمارستاني، وسايل هوشمند براي تحصيل دانش‌آموزان در اين شرايط ضروري است و بايد براي رفع اين مشکلات برنامه ريزي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري به جهت‌دهي کمک‌هاي مردمي به سمت موارد ضروري تاکيد کرد و گفت: قرارگاه کمک مومنانه با يک برنامه‌ريزي دقيق و منسجم‌تر براي رفع نيازهاي اساسي مردم وارد عمل شود.
 
عباسي اظهار داشت: در اين قرارگاه، جلوگيري از افزايش نياز نيازمندان و آسيب‌ديدگان کرونايي در اولويت قرار دارد که بايد نيازهاي واقعي افراد شناسايي شود تا بتوان کمک‌هاي جمع آوري شده را در راه درست هزينه کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07