پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

همه طرح‌هاي اقتصادي بايد مجوزات قانوني را اخذ کنند

کد خبر: 154784 تاریخ انتشار: 1399/09/02
نمایش: 2165
اخبار
️معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: همه طرح‌هاي اقتصادي بايد مجوزات قانوني را اخذ و ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي، همکاري لازم را با سرمايه‌گذاران داشته باشند.
الله‌کرم نصيري دوم آذر ماه در جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري با تاکيد بر حل مشکلات واحدها و طرح‌هاي سرمايه‌گذاري توليدي در استان، اظهار داشت: براي ايجاد رونق در بخش‌هاي اقتصادي و افزايش توليد بايد حمايت ويژه از طرح‌هاي گردشگري، صنعتي و کشاورزي در اولويت کاري دستگاه‌هاي اجرايي قرار بگيرد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اخذ مجوزات قانوني قبل از اجراي طرح‌هاي سرمايه‌گذاري در حوزه‌هاي مختلف از ملزومات است، عنوان کرد: ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي فرآيند اخذ مجوزات و پاسخ به استعلامات را تسريع کنند و همکاري لازم را با سرمايه‌گذاران داشته باشند.

وي در خصوص مشکلات طرح مجتمع خدماتي _ رفاهي بين‌راهي فرخشهر، گفت: مشکلات اين طرح بايد در اسرع وقت با همکاري دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط حل شود، همچنين براي حل مشکل آب شرب طرح گردشگري و اقامتي واقع در شهر فرخشهر، شرکت آبفا و شهرداري موظف هستند در کوتاه‌ترين زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

نصيري با اشاره به مشکل برق‌رساني به طرح گردشگري بين‌راهي در حوالي سد کارون ۴ خاطر نشان کرد: مديران ادارات مربوطه جهت بررسي و حل مشکل از اين طرح بازديد ميداني داشته باشند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: ايجاد رونق در بخش‌هاي مختلف اقتصادي و حل مشکلات واحدهاي توليدي، اشتغالزايي و افزايش توليد را در پي دارد، بنابراين مديران تمام توان خود را براي اين مسئله به‌کار بگيرند تا شاهد رونق در مجموعه‌هاي توليدي و سرمايه‌گذاري در استان باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07