پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

​پيام تسليت استاندار چهارمحال و بختياري به‌مناسبت شهادت دو نيروي وظيفه‌شناس در استان

کد خبر: 154811 تاریخ انتشار: 1399/09/05
نمایش: 2058
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي شهادت دکتر رضوان نورمند چالشتري و استواريکم امين محمد يوسفي وردنجاني را تبريک و تسليت گفت.
متن کامل پيام اقبال عباسي به شرح ذيل است:

بسم رب الشهدا و الصديقين
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

همزمان با شيوع ويروس 
کرونا، مدافعان سلامت و فعالان حوزه بهداشت و درمان تلاش‌هاي بي‌دريغ، بي‌وقفه و خستگي‌ناپذيري را براي ريشه‌کن کردن اين ويروس منحوس انجام دادند و در اين راستا ازخودگذشتگي و جان‌فشاني‌هاي جانانه‌اي براي حفظ سلامت و جان مردم داشتند.
خبر درگذشت و شهادت غم‌انگيز پزشک عالي‌قدر، برجسته، فرهيخته، ارزشمند و فداکار چهارمحال و بختياري، زنده‌ياد مرحومه رضوان نورمند چالشتري که در راه خدمت به مردم در مبارزه با ويروس منحوس کرونا جان به جان آفرين تسليم کرد، باعث تأثر، تأسف واندوه فراوان شد.

همچنين دفاع از کيان مقدس جمهوري اسلامي ايران حاصل رشادت‌ها، ازخودگذشتگي‌ها و جان‌فشاني‌هاي عزيزاني است که جان شيرين خود را در طبق اخلاص گذاشته تا براي ايجاد و برقراري امنيت پايدار در کشور بکوشند و تمامي مردم را از اين نعمت بزرگ برخوردار کنند.
خبر ديگري مبني بر شهادت يکي از مأموران شجاع و غيور نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري، شهيد استواريکم امين محمد يوسفي در راه تأمين نظم و امنيت جامعه، فضاي اين استان را با اندوه يکسان کرد و البته مايه تاسف، تأثر و تألم شد.
اين نيروي وظيفه‌شناس که در راه ايجاد نظم و آرامش و مبارزه با هنجارشکنان و اخلال‌گران امنيت جامعه جان‌فشاني کرد و به درجه والاي شهادت نايل شد همواره به‌عنوان اسوه و الگويي از رشادت غيورمردان اين مرز و بوم در ذهن و خاطر مردم جاودانه مي‌ماند.

اينجانب شهادت مظلومانه و فقدان تأثر برانگيز پزشک حاذق و توانمند مدافع سلامت و دلسوز مردم مرحومه شهيده دکتر رضوان نورمند چالشتري و شهادت مأمور سرافراز عرصه نظم و امنيت مرحوم شهيد استواريکم امين محمد يوسفي وردنجاني را خدمت مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي)، خانواده معظم شهداء،
خانواده محترم ايشان، پژشکان، کادر سلامت، فعالان حوزه بهداشت و درمان، فرماندهان و افسران خدوم نيروي انتظامي و مردم بزرگوار چهارمحال و بختياري تبريک و تسليت عرض مي نمايم و از درگاه خداوند متعال براي آن شهيدان والامقام، علو درجات و براي بازماندگان، صبر و شکيبايي مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07