پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

فرمانداران تجهيزات لازم را در اختيار قرارگاه شهيد سليماني قرار دهند

کد خبر: 154830 تاریخ انتشار: 1399/09/11 13:49:11
نمایش: 1866
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي اجراي هرچه بهتر طرح قرارگاه جهادي شهيد سردار حاج قاسم سليماني و مهار ويروس کرونا، فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۰ گانه، امکانات و تجهيزات لازم را در اختيار پايگاه‌هاي اين طرح قرار دهند.
اقبال عباسي روز سه‌شنبه در نشست قرارگاه جهادي سلامت و محله‌محور سردار شهيد حاج قاسم سليماني افزود: اين طرح محکم‌ترين دژ مقابله با شيوع ويروس کرونا است، بايد براي اجراي هرچه بهتر اين طرح
در تجهيز امکانات و ظرفيت‌ها تلاش بيشتري صورت گيرد.
 
وي با اشاره به پيش‌بيني يکهزار و ۲۰۰ پايگاه محله‌محور قرارگاه جهادي در شهرها و روستاهاي استان، تصريح کرد: تاکنون ايجاد۴۳۰ پايگاه، تدوين و به مرحله اجرا رسيده است و اميد است با فعال شدن تمامي پايگاه‌ها در مهار و کنترل اين ويروس در ميان‌مدت و بلندمدت شاهد تاثيرات قابل توجه آن باشيم.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر همکاري و مشارکت در اجراي هر چه بهتر طرح قرارگاه شهيد حاج قاسم سليماني، اظهار داشت: در همين راستا فرمانداران در شهرستان‌ها موظفند تا فضاي مناسب، خودرو، نيروي انساني و تجهيزات دولتي که در اختيار دارند را، به اين طرح اختصاص دهند.

عباسي با بيان اينکه اين طرح در ميان‌مدت و بلندمدت تاثير خود را به خوبي نشان مي‌دهد، افزود: نبايد به اين طرح به عنوان يک طرح کوتاه‌مدت نگاه شود بلکه تا زمان مهار قطعي ويروس بايد در حالت آماده‌باش قرار داشته باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07