پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

ميدان مرکزي ميوه و تره‌بار چهارمحال و بختياري بزودي راه‌اندازي مي‌شود

کد خبر: 154833 تاریخ انتشار: 1399/09/11 21:14:57
نمایش: 2111
اخبار
‍ معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت‌: پيش‌بيني‌هاي لازم براي ايجاد ميدان ميوه و تره‌بار در چند نقطه از سطح شهر شهرکرد انجام و موانع به فوريت رفع شود.
الله‌کرم نصيري روز سه شنبه در جلسه بررسي مشکلات ميادين ميوه و تره‌بار شهرکرد با اشاره به اينکه ايجاد اين ميادين در مرکز استان امروزه يکي از ضروريات مهم در تامين نياز مردم محسوب مي شود، اظهار داشت: نياز است شهرداري شهرکرد مقدمات ايجاد اين ميادين را در چند نقطه از سطح شهر فراهم کند تا دسترسي مردم به خدمات در اين ميادين تسهيل شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به قيمت ميوه و صيفي‌جات در استان، گفت: ايجاد ميادين ميوه و تره‌بار موجب مي‌شود مردم بدون واسطه، محصولات کشاورزي مورد نياز خود را با قيمت مناسب‌تر تهيه کنند.

وي با بيان اينکه برخي از اصناف و شهروندان شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري مانند لردگان، بروجن و سامان ميوه و تره‌بار مورد نياز خود را از استان‌هاي مجاور تهيه مي‌کنند، تصريح کرد: اگر ميادين ميوه و تره‌بار در دسترس شهروندان و اصناف باشد مي‌توانند نياز خود را به اين محصولات در درون استان تامين کنند.


نصيري در ادامه از احداث ميدان ميوه و تره‌بار در ورودي شهر شهرکرد خبر داد و عنوان کرد: ايستگاه اتوبوسراني واقع در ميدان قمربني‌هاشم(ع) در ورودي و خروجي شهر شهرکرد محل عبور و مرور مردم و مکان مناسبي براي احداث ميدان ميوه و تره‌بار است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: براي بررسي قوانين و مقررات جهت احداث ميدان ميوه و تره‌بار در ورودي شهرکرد کميته‌اي متشکل از دستگاه‌هاي اجراي مرتبط و متوليان اين امر تشکيل شود.

وي تاکيد کرد: احداث ميادين ميوه و تره‌بار در چند نقطه از سطح شهر شهرکرد از تاکيدات استاندار چهارمحال و بختياري است و نياز دارد دستگاه هاي متولي هر چه سريع تر مقدمات اجرايي شدن اين ميادين را فراهم کن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07