پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار:

اقدامات انجام شده در هفته پژوهش امسال قابل تقدير است

کد خبر: 154857 تاریخ انتشار: 1399/09/15 20:55:07
نمایش: 1976
اخبار
️معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري با رونمايي مجازي از ۶ طرح پژوهشي در هفته پژوهش و فن‌آوري استان، گفت: با توجه به مشکلات پيش‌رو و محدوديت هاي حاصل از بيماري کرونا کيفيت اقدامات و فعاليت‌هاي انجام شده در هفته پژوهش قابل تقدير است.
ليلا محمديان در آيين افتتاح هفته پژوهش و فن‌آوري استان با عنوان "پژوهش و فن‌آوري در خدمت جهش توليد" با اشاره به فعاليت‌هاي صورت گرفته در برگزاري اين هفته در چهارمحال و بختياري، اظهار داشت: با توجه به شرايط خاص کرونايي، هفته پژوهش امسال بسيار متفاوت‌تر از سال‌هاي گذشته و کاملا مجازي برگزار مي‌شود و فارغ از محدوديت هاي زماني و مکاني در اختيار علاقمندان مي باشد.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: با توجه به شرايط بيماري کرونا امسال تمامي برنامه‌هاي هفته پژوهش براي حفظ سلامت پژوهشگران و آحاد جامعه به‌صورت مجازي برگزار و تمام دست‌اندرکاران تلاش کردند تا پژوهشگران با انگيزه مضاعف به امر پژوهش بپردازند و دلسرد نشوند.

وي با رونمايي مجازي از ۶ طرح پژوهشي در هفته پژوهش و فن‌آوري چهارمحال و بختياري، گفت: با توجه به مشکلات پيش‌رو و محدوديت هاي حاصل از بيماري کرونا کيفيت اقدامات و فعاليت‌هاي انجام شده در هفته پژوهش قابل تقدير است و در مقايسه با سال گذشته اقدامات پژوهشي کاهش پيدا نکرده است.

محمديان با بيان اينکه چهارمحال و بختياري جزو استان‌هاي پيشرو در برگزاري برنامه‌هاي هفته پژوهش و فن‌آوري به صورت مجازي در کشور بوده است، يادآور شد: اميد است برنامه‌هاي سال آينده هفته پژوهش در استان پر بارتر از گذشته باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07