پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

برنامه‌هاي هدفمند براي طرح توسعه پايدار لردگان تدوين مي‌شود

کد خبر: 154968 تاریخ انتشار: 1399/09/27 20:26:24
نمایش: 1995
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: دستگاه‌هاي اجرايي استان ملزم به تدوين برنامه‌هاي هدفمند در راستاي اجراي برنامه توسعه پايدار شهرستان لردگان هستند.
اقبال عباسي روز پنج‌شنبه در نشست شوراي هماهنگي توسعه شهرستان لردگان با اشاره به اجراي طرح محروميت‌زدايي و توسعه پايدار اقتصادي ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌يافته کشور افزود: وزارت کشور به دنبال ايجاد الگوي توسعه در تمامي استان‌هاي کشور است و براي اين منظور شهرستان لردگان در چهارمحال و بختياري هدف‌گذاري شده است.

وي تدوين برنامه‌هاي کوتاه‌مدت و ميان‌مدت براي دستيابي به اهداف طرح توسعه پايدار لردگان را ضروري دانست و افزود: در توزيع و اختصاص اعتبارات نيز، نگاه ويژه‌اي به برنامه‌هاي تدوين‌شده در اين راستا وجود خواهد داشت.

وي تصريح کرد: جذب اعتبارات توسعه‌اي در شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در سال‌هاي اخير رشد مطلوبي داشته است و بايد زمينه لازم براي تسهيل شرايط سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در اين ۲ شهرستان بيش‌ازپيش فراهم شود.

عباسي به نبود رديف اعتباري براي اجراي طرح آزادراه لردگان به ايذه اشاره کرد و گفت: با پيگيري‌هاي انجام‌شده رديف اعتباري مشخصي براي اين طرح در لايحه بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

وي از سد ونک به ‌عنوان يکي ديگر از طرح‌هاي مؤثر در توسعه شهرستان لردگان نام برد و يادآور شد: با رفع موانع و مشکلات اين طرح در بخش خريداري و تملک زمين، اجراي اين سد با سرعت بيشتري دنبال مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه بر تسريع گازرساني به مجتمع‌هاي کشاورزي و گلخانه‌اي لردگان نيز تأکيد کرد و افزود: در صورتي که مجوز براي ايجاد اين مجتمع‌ها صادر و سرمايه‌گذار نيز براي اجراي طرح اعلام آمادگي کرده است بايد با اختصاص اعتبار مورد نياز از محل اعتبارات کمک هاي فني و اعتباري، از توليدکنندگان اين حوزه حمايت شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07