پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

چندين طرح سرمايه گذاري در چهارمحال و بختياري توسط شرکت شستا اجرايي مي شود

کد خبر: 154972 تاریخ انتشار: 1399/09/28
نمایش: 2302
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري به همراه نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي براي پيگيري مصوبات جلسه کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري استان که با حضور معاونان وزير در آبان‌ماه سال‌جاري برگزار گرديد با وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و مسئولان شرکت شستا ديدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري جمعي از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و شرکت‌هاي زيرمجموعه اين وزارتخانه آبان‌ماه سال‌جاري در سفري دو روزه به چهارمحال و بختياري از روند سرمايه‌گذاري، کارآفريني و مشکلات واحدهاي توليدي در شهرستان‌هاي ۱۰‌ گانه استان بازديد به‌عمل آورند.

در جلسه کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري مقرر شد جهت ايجاد رونق و اشتغال در استان، چندين طرح سرمايه‌گذاري در حوزه اشتغال و توليد توسط شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري نظير شستا و همچنين بانک رفاه کارگران اجرايي شود.

به‌همين منظور استاندار چهارمحال و بختياري به‌همراه نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي با وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و مسئولان شرکت شستا براي پيگيري مصوبات کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري استان ديدار و گفت‌وگو داشتند.

اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در اين ديدار، گفت: سرمايه‌گذاري شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري نظير شستا در اين استان مي‌تواند موجب رونق و کاهش نرخ بيکاري شود، ظرفيت‌هاي بسياري براي سرمايه‌گذاري در حوزه‌هاي مختلف در اين استان وجود دارد.

وي افزود: کليات اجراي طرح‌هاي پيشنهادي در جلسه کارگره اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري مصوب شده است، بنابراين نياز است کارگروهي متشکل از معاونان وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري و مديران مرتبط نسبت به بررسي راهکارهاي اجرايي اين طرح‌ها اقدامات لازم را به‌عمل آوردند.


لازم به ذکر است وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعي براي ۶ استان کمتر توسعه‌يافته برنامه‌هايي براي توسعه و اشتغال در نظر دارد، چهارمحال و بختياري نيز يکي از استان‌هاي کمتر توسعه‌يافته براي اجراي اين برنامه‌ها در کشور است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07