پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

سند توسعه اقتصادي شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در دست تدوين است

کد خبر: 154986 تاریخ انتشار: 1399/10/01
نمایش: 1657
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: سند توسعه اقتصادي در قالب راهبردهاي کوتاه‌مدت و بلندمدت فرايند توسعه‌يافتگي شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در حال تدوين است و به زودي نهايي مي‌شود.
الله‌کرم نصيري روز دوشنبه در نشست شوراي توسعه شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا افزود: از آنجا که شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا به عنوان يکي از ۳۱ شهرستان منتخب کشور براي اجراي طرح الگوي توسعه اقتصادي انتخاب شده است بايد با تلاش و جديت لازم بسترهاي لازم را براي تحقق اين مهم فراهم کنيم.

وي ادامه داد: يکي از مهمترين الزامات تحقق اين مهم ايجاد زيرساخت‌هاي لازم براي جذب سرمايه‌گذار است که در همين راستا در تدوين سند الگوي توسعه اين ۲ شهرستان تقسيم وظيفه دستگاه‌هاي اجرايي از اهميت بسزايي برخوردار است.

نصيري تصريح کرد: دستگاه‌هاي اجرايي به ويژه در حوزه توليد از جمله صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزي و دستگاه‌هايي نظير راه و شهرسازي و ساير دستگاه‌هاي مرتبط با امور زيرساختي بايد برنامه و وظايف خود را در اين خصوص مشخص کنند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر شناسايي ظرفيت‌هاي شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا اظهار داشت: بخشي از علل توسعه‌نيافتگي اين ۲ شهرستان به ظرفيت‌هاي نهفته و شناسايي نشده آن بازمي‌گردد از همين رو بايد تمامي دستگاه‌هاي مرتبط به شناسايي ظرفيت‌هاي حوزه خود پرداخته و نتايج آن را سريع‌تر اعلام کنند.

نصيري افزود: اميد است پس از نهايي شدن تدوين سند راهبردي توسعه شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا هرچه سريع‌تر وارد مرحله اجرا شده و تا پايان دولت بتوان گام مهمي در تحقق اين برنامه برداشته شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07