پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
مشاور استاندار و مسئول هماهنگي امور ايثارگران:

کليه دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري موظف به اجراي قانون تبديل وضعيت استخدام ايثارگران هستند .

کد خبر: 154991 تاریخ انتشار: 1399/10/03 16:54:02
نمایش: 2176
اخبار
️مشاور استاندار و مسئول هماهنگي امور ايثارگران چهارمحال و بختياري گفت: قانون تبديل وضعيت ايثارگران به تمامي دستگاه‌هاي اجرايي ابلاغ و تمام مديران موظف به اجراي قانون هستند.
مريم حبيبي در نشست با شهردار و رئيس کميسيون حقوقي و نظارت شوراي اسلامي شهرکرد با اشاره به قانون تبديل وضعيت ايثارگران اظهار داشت: بخشنامه اخير سازمان اداري و استخدامي کشور در ارتباط با تبديل وضعيت کارکنان، مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رساني به جامعه ايثارگران مي‌باشد که تمامي جامعه ايثارگراني که تا مورخ ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۵ در يکي از حالات غيررسمي اعم از  پيماني، قرارداد کار معين يا مشخص و قرارداد کارگري با ادارات و سازمان‌ها قرارداد مستقيم داشته و مشغول به خدمت بوده‌اند مشمول تبديل وضعيت به استخدام رسمي قطعي مي‌شوند.

وي افزود: کليه دستگاه‌هاي اجرايي استان موظفند اسامي واجدين شرايط را در سامانه «کارمند ايران» بارگذاري و نسبت به اجراي مفاد بخشنامه اقدام کنند. 

مشاور استاندار و مسئول هماهنگي امور ايثارگران چهارمحال و بختياري با بيان اينکه نامه رئيس سازمان اداري و استخدامي کشور در خصوص نحوه اجراي قانون مذکور به دستگاه‌هاي اجرايي ابلاغ شده است، بيان کرد: خانواده هاي شهدا اعم از فرزند، همسر، خواهر و برادر شهيد، جانبازان و فرزندان آنها با هر درصد جانبازي، همچنين رزمندگان و فرزندان رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در ميدان‌هاي دفاع مقدس و آزادگان و فرزندان آزادگان با بيش از يک سال سابقه اسارت مشمول اين قانون مي‌شوند.

حبيبي افزود: رزمندگاني که مدت خدمت سربازي خود را در ميدان‌هاي دفاع مقدس حضور داشته‌اند مدت سه چهارم خدمت آن‌ها به صورت داوطلبانه لحاظ مي‌شود.

وي گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي مسئول پيگيري و اجراي مفاد اين بخشنامه مي‌باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06