پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

کشفيات کالاي قاچاق و ارز در سال‌جاري ۶۰ درصد افزايش داشته است

کد خبر: 155026 تاریخ انتشار: 1399/10/07 19:15:55
نمایش: 1568
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري از افزايش ۶۰ درصدي کشفيات کالاي قاچاق و ارز در سال‌جاري در استان خبر داد و گفت: ارزش کالاهاي کشف شده حدود ۳۵ ميليارد تومان بوده است.
اقبال عباسي ۷ دي‌ماه در جلسه کميسيون مبارزه با قاچاق کالا و ارز چهارمحال و بختياري با بيان اينکه کشفيات کالاي قاچاق در استان در  سال‌جاري ۶۰ درصد افزايش داشته است، اظهار کرد: ۷۸۰ پرونده توسط نيروي انتظامي در همين راستا تشکيل و ۲۳۱ خودرو نيز توقيف شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در راستاي برخورد با قاچاق کالا و ارز در استان ۷۹۵ نفر دستگير شده‌اند و ارزش ريالي کالاهاي قاچاق کشف شده در استان ۳۵ ميليارد تومان اعلام شده است.

وي بيان کرد: تعزيرات حکومتي از ابتداي سال در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۳۸۴ پرونده تخلف تشکيل داده است که از اين تعداد ۳۳۶ پرونده مختومه و متخلفان به پرداخت ۶ ميليارد و ۲۰ ميليون تومان جزاي نقدي محکوم شدند.


عباسي با اشاره به اينکه قضات چهارمحال و بختياري براي اطلاع از اموال قاچاقچيان در سطح کشور نيازمند دسترسي به سامانه‌هاي ملي هستند، گفت: اين مسئله بايد در سطح ملي مورد پيگيري قرار بگيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه ماموران فعال در حوزه کشف کالاي قاچاق و ارز بايد مورد تشويق بگيرند، خاطر نشان کرد: سازمان اموال تمليکي بايد محلي براي نگهداري خودروها و اموال توقيفي قاچاق تا زمان تعيين تکليف در نظر بگيرد.


وي در پايان عنوان کرد: در اسرع وقت يک محل براي ايجاد پست ايست و بازرسي مابين شهرستان بروجن و لردگان در نظر گرفته و در اختيار نيروي انتظامي و اداره‌کل منابع‌طبيعي قرار بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07