پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

زيرساخت‌هاي طرح‌هاي سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري به ‌موقع تامين شود

کد خبر: 155027 تاریخ انتشار: 1399/10/07 19:19:38
نمایش: 1869
اخبار
️معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه زيرساخت‌هاي مربوط براي اجراي طرح‌هاي سرمايه‌گذاري در استان بايد به‌موقع تامين شود، گفت: دستگاه‌هاي خدمت‌رسان در اين زمينه بايد فعال‌تر شوند.
الله‌کرم نصيري روز يکشنبه در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: تمامي دستگاه‌هاي اجرايي و شرکت‌هاي خدماتي موظفند زيرساخت‌هاي مورد نياز سرمايه‌گذاري مانند آب، برق و گاز را در سريع‌ترين زمان ممکن تامين کنند.

وي افزود: همچنين مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي بايد پاسخ استعلام‌هاي سرمايه‌گذاري را در مهلت قانوني و با سرعت و دقت بيشتر اعلام کنند و هنگام پاسخ به استعلام‌هاي سرمايه‌گذاري، نگاه مثبت، گره‌گشا و در راستاي جذب سرمايه‌گذاران را داشته باشند.

نصيري يادآور شد: رفع مشکلات مرتبط با طرح‌هاي سرمايه‌گذاري به‌ويژه در حوزه صنعت و کشاورزي جزو برنامه‌هاي اولويت‌دار دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري باشد.

گفتني است، از ابتداي امسال تاکنون ۳۷۲ مصوبه براي رفع مشکل توليدکنندگان چهارمحال و بختياري در کارگروه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان تصويب شده که از اين تعداد ۳۴۵ مصوبه برابر ۹۲ درصد اجرايي شده و بقيه در مرحله اجرا و پيگيري قرار دارند.

هم‌اکنون بيش از ۹۵۰ واحد توليدي صنعتي در استان فعاليت دارد.

بيشترين مشکلات طرح‌هاي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در زمينه استمهال وام‌ها، تقسيط دوباره تسهيلات بانکي و تقويت زيرساخت‌ها است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07