پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

ساده‌انگاري کرونا خطرناک است

کد خبر: 155028 تاریخ انتشار: 1399/10/07 19:24:09
نمایش: 1700
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر مراقبت نسبت به اجراي محدوديت‌هاي کرونا در اين استان، گفت: هرگونه ساده‌انگاري در خصوص شيوع کرونا خطرناک است.
️اقبال عباسي روز يکشنبه در نشست ستاد استاني مقابله با کرون افزود: در حالي که روند شيوع کرونا در استان کاهشي شده است و طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکي آمار مبتلايان و فوتي‌هاي ناشي از اين ويروس کاهش چشمگيري داشته اما بايد مراقبت‌ها همچون گذشته تداوم يابد.

وي ادامه داد: هرگونه ساده‌انگاري در مواجهه با ويروس کرونا خطرناک است و مي‌تواند روند شيوع کرونا را همچون ماه‌هاي گذشته افزايشي کند.

عباسي با تاکيد بر نظارت بيش از پيش بر اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي در استان، تصريح کرد: چنانچه ۲ تا سه هفته آينده همچنان نسبت به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي اهتمام جدي به کار گرفته شود بي‌شک در وضعيت بهتري قرار مي‌گيريم.

استاندار چهارمحال و بختياري، نظارت بر رعايت پروتکل هاي بهداشتي توسط مراجعين دستگاه‌هاي اجرايي پرتردد را بسيار مهم دانست و گفت: مقرر شد تا در ورودي دستگاه‌ها با استفاده از نرم‌افزار ماسک، سلامتي افراد مراجعه‌کننده بررسي شود و چنانچه مشکلي در اين خصوص نبود افراد مجاز به ورود به آن دستگاه باشند.

عباسي خاطر نشان کرد: با اين وجود برخي دستگاه‌ها نسبت به اجراي اين مصوبه کوتاهي مي‌کنند که در صورت تداوم اين روند با مديران اين دستگاه‌ها برخورد مي‌شود.

بنا بر اعلام ستاد ملي کرونا، شهرستان‌هاي شهرکرد، بروجن و فارسان در وضعيت نارنجي شيوع کرونا قرار دارند و ساير شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري در وضعيت زرد هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07