پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تخصيص اعتبار به پروژه‌هاي حوزه راه‌سازي استان تسريع شود

کد خبر: 155049 تاریخ انتشار: 1399/10/09
نمایش: 1611
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري به همراه نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي در ديدار با وزير راه و شهرسازي، تخصيص اعتبار به پروژه‌هاي حوزه راه‌سازي را پيگيري و خواستار تسريع در عمليات اجرايي اين طرح‌ها شد.
اقبال عباسي ۹ دي‌ماه در ديدار با وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه قيمت مسکن در چهارمحال و بختياري بسيار بالا است، اظهار کرد: ضرورت دارد ساخت و ساز مسکن در شهرکرد باهدف ايجاد تعادل در قيمت مسکن در دستور کار اين وزارتخانه قرار بگيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه ۱۰ درصد از کل اعتبارات مربوط به احياي بافت فرسوده به اين استان اختصاص يافته است، عنوان کرد: برنامه‌ريزي لازم براي استفاده بهينه از اين اعتبارات ضروري است.

وي در خصوص اجراي طرح اقدام ملي مسکن در چهارمحال و بختياري، عنوان کرد: حدود ۴۰۰۰ نفر واجد شرايط در اين استان شناسايي شده است، نياز است در اسرع وقت مديرکل راه و شهرسازي نسبت به تهيه زمين اقدام کند، همچنين اعتبار مورد نياز براي زيرساخت‌هاي مسکن مهر تامين شود.


عباسي با اشاره به لزوم رفع نقاط حادثه‌خيز در محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري، خاطر نشان کرد: وزارت راه و شهرسازي تعهد دارد مقدمات روکش آسفالت ۲۰۰ کيلومتر از راه‌هاي روستايي استان را فراهم کند، اين فرآيند بايد تسريع شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص محور دهستان موگويي به شهر فريدن اصفهان، يادآور شد: عمليات اجرايي زيرساخت‌هاي اين طرح در دست اجرا است، اعتبار اين طرح بايد توسط راهداري و حمل و نقل جاده‌اي تامين شود.

وي همچنين تاکيد کرد: عمليات اجرايي محور ارتباطي شهرکرد _ بروجن به لردگان توسط وزارت راه و شهرسازي تسريع و تکميل و بهره‌برداري از راه‌آهن مبارکه به سفيد‌دشت در اولويت وزارت راه و شهرسازي در سال‌جاري باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06