پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تامين نيازهاي آموزشي چهارمحال و بختياري پيگيري شد

کد خبر: 155144 تاریخ انتشار: 1399/10/23
نمایش: 1873
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مشکلات آموزشي استان در نشست با وزير آموزش و پرورش بررسي و رفع اين مشکلات و تامين نيازمندي‌هاي استان پيگيري‌ شد.
اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين نشست که شامگاه دوشنبه با حضور نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و مدير کل آموزش و پرورش استان برگزار شد با طرح مشکلات، نيازمندي‌ها و چالش‌هاي حوزه آموزش و پرورش استان تلاش شد تا بخشي از نيازمندي‌ها با قول مساعد وزير تامين شود.

وي ادامه داد: تامين کمبود نيروي‌ آموزشي و خدماتي، افزايش جذب دانشگاه فرهنگيان، رفع  مشکل نيروهاي حق‌التدريس بخشي از نيازهاي حوزه آموزش و پرورش استان در حوزه نيروي انساني است که در اين نشست مطرح شد.

عباسي تصريح کرد: کمبود  فضاهاي آموزشي، نياز به بازسازي و مقاوم‌سازي مدارس، نياز مدارس استان به تجهيزات، تکميل و تجهيز مدارس نيمه‌تمام و حل مشکل بدهي قبوض آب، برق و گاز مدارس از ديگر مسائل استان است که در اين نشست مطرح و براي رفع آن راهکارهايي ارائه شد.

استاندار چهارمحال و بختياري به مشکلات آموزشي در مناطق سخت‌گذر استان نيز اشاره کرد و گفت: مشکل اتصال به شبکه شاد و نبود اينترنت در اين مناطق از مهمترين مشکلات اين مناطق است که در نشست با وزير آموزش و پرورش مطرح شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07