پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

انتقاد سازنده رسانه‌ها راهگشاي مشکلات است

کد خبر: 155222 تاریخ انتشار: 1399/11/07
نمایش: 1440
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر همکاري شايسته مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان با رسانه‌ها، گفت: در اين ميان از هر نقد سازنده‌اي بايد استقبال شود چرا که انتقاد سازنده راهگشاي مسائل و مشکلات است.
جعفر مرداني روز سه‌شنبه در آيين افتتاح دفتر خانه مطبوعات چهارمحال و بختياري در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان افزود: مديران دستگاه‌هاي اجرايي نسبت به عملکرد خود به رسانه هاي استان پاسخگو باشند و به ويژه دستاوردهاي نظام و دولت را به نحو شايسته‌اي اطلاع‌رساني کنند.

وي با دعوت از رسانه‌ها براي حفظ انجسام و وحدت داخلي، تصريح کرد: از مهمترين رسالت‌هاي فعالان عرصه رسانه و مطبوعات ايجاد اميد، نشاط، همدلي و هم‌افزايي در جامعه است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به فرا رسيدن دهه فجر انقلاب اسلامي، اين ايام را فرصت مغتنمي براي تبيين دستاوردهاي انقلاب و نظام اسلامي دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه در اين ايام بيش از پيش خدمات و دستاوردهاي نظام را اطلاع‌رساني کنند.

مرداني همچنين به در پيش بودن ۲ انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در اين عرصه چهار مولفه امنيت، سلامت، رقابت و مشارکت مردمي از اهميت بالايي برخوردار است.

وي از افزايش ۳۰ تا ۳۵ درصدي آسيب‌هاي اجتماعي در کشور در پي شيوع ويروس کرونا خبر داد و گفت: رسانه‌ها با توليد محتوا مي‌توانند مسئولان را در مهار اين آسيب‌ها ياري دهند.

مرداني همچنين پيگيري مطالبات و مشکلات خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه اين استان را وعده داد و افزود: تلاش خود را براي رفع موانع تاسيس تعاوني مسکن در چارچوب قوانين و تکميل ساختمان خانه مطبوعات استان به کار خواهيم گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07