پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

معابر شهري با هدف توسعه فعاليت‌هاي ورزشي طراحي و متناسب‌سازي شوند

کد خبر: 155224 تاریخ انتشار: 1399/11/08 21:45:02
نمایش: 1559
اخبار
️معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: در طراحي معابر شهري نياز است زمينه‌ فعاليت‌هاي ورزشي فراهم و معابر موجود نيز بايد براي توسعه رشته‌هاي مختلف ورزشي متناسب‌سازي شوند.
مجيد نظري در ديدار بهمن محمدرضايي، رييس فدراسيون اسکيت افزود: اگر چه جمعيت چهارمحال و بختياري معادل يک درصد از جمعيت کل کشور است اما استعدادهاي ورزشي اين استان در مقايسه با استان‌هاي پر جمعيت قابل‌توجه هستند.

وي با اشاره به ضرورت متناسب‌سازي معابر شهري با انواع فعاليت‌هاي ورزشي تصريح کرد: زندگي ماشيني و بروز معضل کم‌تحرکي موجب شده است تا در طراحي جديد معابر به افزايش تحرک و فعاليت‌هاي ورزشي توجه شود.

نظري يادآور شد: کمبود اعتبارات در محدود کردن فعاليت‌هاي عمراني اثر گذار است اما تلاش مي‌شود براي توسعه ورزش در استان اقدامات مؤثري انجام شود.

رييس فدراسيون اسکيت نيز در اين ديدار با بيان اينکه چهارمحال و بختياري نقش مهمي در تغذيه فکري و علمي رشته اسکيت ايفا مي‌کند، گفت: ورزشکاران و فعالان ورزشي اين استان با تاليف کتاب‌هاي مرتبط با رشته اسکيت توانسته‌اند به تخصصي‌تر شدن اين رشته کمک کنند و اين اقدام ارزشمندي است.

بهمن محمدرضايي افزود: اسکيت با علم و هنر آميخته است و تاثير بالايي در شادي و سلامت مردم دارد.

وي به راه‌يابي چهار رشته زيرمجموعه اسکيت به بازي‌هاي المپيک اشاره و تصريح کرد: اميد مي‌رود با همراهي مسئولان به زودي ورزشکاران با استعداد چهارمحال و بختياري در عرصه رقابت‌هاي المپيک حضور يابند.

گفتني است، رييس فدراسيون اسکيت جمهوري اسلامي ايران در سفري ۲ روزه به چهارمحال و بختياري علاوه بر ديدار با مسئولان استاني، در مجمع هيات اسکيت نيز حضور خواهد داشت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07