پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

رويکرد برنامه‌هاي دهه فجر تقويت روحيه اميد و نشاط در جامعه باشد

کد خبر: 155226 تاریخ انتشار: 1399/11/08 21:49:36
نمایش: 1521
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: رويکرد برنامه‌هاي گراميداشت دهه فجر تبيين دستاوردهاي نظام در راستاي تقويت روحيه اميد و نشاط در بين آحاد مردم باشد.
جعفر مرداني روز چهارشنبه در نشست شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت استان، اقتدار ايران اسلامي را مرهون انقلاب اسلامي و همراهي مردم با ارزش‌هاي نظام و انقلاب دانست و اظهار داشت: از همين رو مي‌طلبد تا در دهه فجر اين دستاوردها به خوبي بيان شوند.

وي، تبيين دستاوردهاي نظام اسلامي را در راس برنامه‌هاي مديران استان اعلام کرد و گفت: تمامي مديران و فرمانداران در ايام دهه فجر برنامه‌ريزي کنند تا از طريق رسانه‌ها و مطبوعات دستاوردهاي نظام اسلامي به خوبي تشريح شود.

مرداني تصريح کرد: دهه فجر فرصت مغتنمي براي تبيين ارزش‌ها و اهداف نظام اسلامي و تشريح بيانيه گام دوم انقلاب است که با توجه به هجمه‌هاي دشمن بايد در اين خصوص اهتمام ويژه‌اي به کار گرفت.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به محدوديت‌هاي ناشي از شيوع ويروس کرونا، بر ضرورت رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در برگزاري ويژه‌برنامه‌هاي دهه فجر تاکيد کرد و افزود: همچنان تاکيد ما بر اين است که برنامه‌هاي دهه فجر با محوريت مردم برگزار شود با اين وجود دستگاه‌هاي اجرايي در فضاسازي محيطي نقش فعالانه‌اي ايفا کنند.

مرداني در ادامه بر رسيدگي بيش از پيش به امور ايثارگران تاکيد کرد و گفت: به منظور رعايت شان و جايگاه خانواده‌هاي شهدا هرگونه ديدار با خانواده شهدا با هماهنگي فرمانداران انجام گيرد.

وي خاطر نشان کرد: در خصوص پايش سلامت ايثارگران و خانواده‌هاي شهدا و جانبازان نيز به نحو شايسته‌اي اقدام شود.

مرداني با اشاره به روز شهدا همزمان با ۲۲ اسفند، نصب و مرمت تابلو و تمثال شهدا در مناطق مختلف استان را ضروري دانست و تصريح کرد: دستگاه‌هاي مرتبط در اين خصوص همکاري لازم را داشته باشند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري برگزاري کنگره شهداي زن استان را از مهمترين برنامه‌هاي سالجاري در اسفندماه اعلام کرد و گفت: شايسته است تا در برگزاري اين کنگره و فضاسازي مرتبط با آن اقدامات مناسبي انجام گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07