پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

مراکز فرهنگي، ورزشي و مهدهاي کودک بازگشايي مي‌شوند

کد خبر: 155237 تاریخ انتشار: 1399/11/08
نمایش: 1181
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مراکز فرهنگي، ورزشي و مهدهاي کودک از هفته آينده با رعايت تمامي ضوابط و پروتکل‌هاي بهداشتي بازگشايي مي‌شوند.
جعفر مرداني در قرارگاه عملياتي مقابله با ويروس کرونا با اشاره به رفع پلکاني محدوديت‌ها با بهبود شرايط و کاهش شيوع ويروس کرونا، اظهار کرد: در ايام کرونا بسياري از مشاغل دچار آسيب‌هاي فراوان شدند، بنابراين دولت همانگونه که به سلامت مي‌انديشد بايد به فکر معيشت مردم نيز باشد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: باتوجه به قرار گرفتن شهرستان‌هاي استان در وضعيت زرد و آبي از هفته آينده مراکز فرهنگي و ورزشي مانند باشگاه‌هاي ورزشي، مراکز آبي، شهربازي‌ها، سينماها و مهدهاي کودک با شرايط خاص و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي بازگشايي مي‌شوند.

وي با اشاره به اينکه با رفع محدوديت‌ها امکان افزايش شيوع ويروس کرونا وجود دارد، عنوان کرد: براي جلوگيري از شيوع و گسترش مجدد کرونا بايد نظارت‌ها تشديد و با افرادي که به پروتکل‌هاي ابلاغي بي‌توجهي مي‌کنند، برخورد جدي صورت بگيرد.

مرداني افزود: طبق دستورالعمل‌هاي ابلاغ شده در مکان‌هاي مسقف به ازاي هر يک نفر بايد فضايي معادل چهار مترمربع در نظر گرفته شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: حدود يکهزار نفر در مهدهاي کودک استان مشغول به‌کار هستند، اين افراد از روز پنج‌شنبه تا شنبه هفته آينده فرصت دارند با در دست داشتن معرفي‌نامه از محل کار به مراکز نمونه‌گيري تست کرونا مراجعه کنند.


وي از کاهش بيش از ۷۰ درصدي ابتلا، موارد بستري و مرگ و مير ناشي از  ويروس کرونا پس از اجراي طرح سردار شهيد حاج قاسم سليماني خبر داد و بيان کرد: خوشبختانه عملکرد چهارمحال و بختياري در زمينه مديريت بيماري کرونا نسبت به ساير استان‌ها مطلوب‌تر است.

مرداني در پايان با تاکيد بر اينکه همه دستگاه‌هاي اجرايي در پذيرش مراجعه‌کنندگان بايد از اپليکيشن ماسک استفاده کنند، خاطرنشان کرد: در اجلاس سراسري نماز که مقرر است در استان برگزار شود در پذيرش مهمانان از اين اپليکيشن استفاده و براي هر مهمان فضايي معادل چهار مترمربع در نظر گرفته شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06