پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار:

زنگ انقلاب در شهرکرد نواخته شد

کد خبر: 155267 تاریخ انتشار: 1399/11/12
نمایش: 971
اخبار
️ليلا محمديان ۱۲ بهمن‌ماه در آئين نواختن زنگ انقلاب در مدرسه باب‌الحوائج شهرکرد با اشاره به اينکه کرونا و تحريم‌ها شرايط خاصي را در کشور رقم زده است، اظهار کرد: اميدواريم از اين شرايط با سربلندي بيرون بياييم، اگر نگاهي به تاريخ ايران اسلامي بيندازيم مي‌بينيم که اين کشور مسائل و مشکلات بزرگتري را پشت سر گذاشته‌ است.
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري افزود: بزرگ‌مردان و شيرزناني در اقصي نقاط اين کشور جانانه از تماميت ارضي کشور در طول تاريخ دفاع کرده‌اند، قطعا با همت و تلاش مسؤولان و دولتمردان مشکلات کشور قابل حل است.

وي با تاکيد بر اينکه اميد يکي از ملزومات در شرايط کنوني جامعه است، بيان کرد: تجربه ثابت کرده با همدلي و همراهي همگاني مي‌توان بر مشکلات فايق بياييم و ايراني زيبا بسازيم.

محمديان با اشاره به نزديک بودن ولادت حضرت زهرا (س) يادآور شد: مادران و زنان بسياري در اقصي نقاط کشور وجود داشتند که تلاش کردند نام ايران و ايراني زنده بماند.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد:  تمامي قوميت‌ها زير لواي پرچم ايران به قدرت رسيدند، اين پرچم در تمام جهان نماد اميد است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07