پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

۵۰ ميليارد تومان اعتبار جهت احياي مسئوليت‌هاي اجتماعي شرکت‌ها تخصيص يافت

کد خبر: 155308 تاریخ انتشار: 1399/11/15
نمایش: 1426
اخبار
️معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري از اختصاص ۵۰ ميليارد تومان اعتبار در قالب تفاهم‌نامه احياي مسئوليت‌هاي اجتماعي شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتي خبر داد و گفت: اين اعتبار صرف تقويت زيرساخت‌هاي شهرک‌هاي صنعتي مي‌شود.
الله‌کرم نصيري معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در حاشيه بازديد از واحدهاي توليدي استان در جمع خبرنگاران از اختصاص ۵۰ ميليارد تومان اعتبار در قالب تفاهم‌نامه احياي مسئوليت‌هاي اجتماعي خبر داد و اظهار کرد: ۳۰ ميليارد تومان از اين اعتبار از طريق سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران و ۲۰ ميليارد تومان نيز از طريق اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي استان تامين مي‌شود.

وي تاکيد کرد: اين اعتبارات در بحث تقويت زيرساخت‌ها در شهرک‌هاي صنعتي موثر است و بسياري از مشکلات اين حوزه را مرتفع مي‌کند.


نصيري در پايان با اشاره به اينکه در صدد هستيم تصدي‌گري منطقه ويژه اقتصادي را به شهرک‌هاي صنعتي واگذار کنيم‌، عنوان کرد: در گذشته همياري شهرداري‌ها متولي اين امر بود و اين امر بايد تسريع شود.

تفاهم‌نامه احياي مسووليت‌هاي اجتماعي شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتي في‌مابين استانداري چهارمحال و بختياري، سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران و شرکت‌ شهرک‌هاي صنعتي کشور منعقد شد.

لازم به ذکر است، تحقق‌بخشي به رويکرد دولت براي دستيابي به عدالت اجتماعي و توسعه متوازن با توجه به شرايط اجتماعي، فرهنگي و طبيعي منطقه، اولويت دادن به رفع محروميت و توانمندسازي اقتصادي و فرهنگي مردم در روستاها در راستاي اقتصاد مقاومتي و توانمندسازي روستائيان با استفاده از ظرفيت‌هاي بومي و ارائه خدمات آموزشي و حمايتي از اهداف تفاهم‌نامه احياي مسئوليت‌هاي اجتماعي در چارچوب اقتصاد مقاومتي است.


اداي احترام به مقام شامخ شهدا، ديدار با استاندار چهارمحال و بختياري، بازديد از کارخانه به‌مالت، بازديد از کارخانه پرتودهي گاما، بازديد از کارخانه فولاد تاراز، کلنگ‌زني اجراي زيرسازي، جدول‌گذاري و ايجاد معابر فاز ۴ شهرکرد صنعتي شهرکرد، افتتاح تصفيه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتي بروجن و شرکت در جلسه بررسي مشکلات شهرک‌هاي صنعتي از مهم‌ترين برنامه‌هاي سفر يک روزه مديرعامل صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران به چهارمحال و بختياري بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06