پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

پروژه آبرساني بن به بروجن ۷۲ درصد پيشرفت فيزيکي دارد

کد خبر: 155309 تاریخ انتشار: 1399/11/15
نمایش: 1496
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه پروژه آبرساني بن به بروجن در حال حاضر ۷۲ درصد پيشرفت فيزيکي دارد، گفت: با اتمام پروژه آبرساني بن - بروجن مشکل آب شرب نيمي از جمعيت استان مرتفع مي‌شود.
الله‌کرم نصيري ۱۵ بهمن‌ماه در جلسه بررسي مشکلات شهرک‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري با حضور تشکل‌هاي بخش خصوصي در فرمانداري بروجن، اظهار کرد: در تفاهم‌نامه احياي مسئوليت‌هاي اجتماعي، دو کارخانه به‌مالت و قند چهارمحال به‌منظور توانمندسازي روستائيان، مواد اوليه مورد نياز خود را که همان جو و چغندر است به‌صورت تضميني خريداري مي‌کنند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: علي رسوليان معاون وزير صمت، به‌عنوان معاون معين وزير صمت در چهارمحال و بختياري انتخاب شده‌اند و صنعتگران استان مي‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ايشان در ميان بگذارند.

وي در خصوص مشکلات واحدهاي توليدي در چهارمحال و بختياري گفت: يکي از مشکلات واحدهاي توليدي تامين سرمايه ثابت و سرمايه در گردش است، در تلاش هستيم اين مشکل را حل کنيم.

نصيري تاکيد کرد: در هر زمان آماده هستيم براي حل مشکلات واحدهاي توليدي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد را برگزار کنيم.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص پرداخت حق‌النظاره آب در واحدهاي توليدي، عنوان کرد: در ستاد تسهيل مقرر شد بر اساس کنتورگذاري، مبلغ آب محاسبه و پرداخت شود.

وي با اشاره به اينکه پروژه آبرساني بن به بروجن در حال حاضر ۷۲ درصد پيشرفت فيزيکي دارد، افزود: با اتمام پروژه آبرساني بن - بروجن مشکل آب شرب نيمي از جمعيت استان مرتفع مي‌شود.

نصيري گفت: با پيگيري‌هاي صورت گرفته مشکل احداث آبگير پروژه آبرساني  بن - بروجن در حال مرتفع شدن است، اين پروژه جزو ۳۱ پروژه مهم و اولويت دار کشور تعريف شده و بايد تا پايان دولت به بهره‌برداري برسد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07