پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

پروژه‌هاي مصوب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري اجرايي شود

کد خبر: 155429 تاریخ انتشار: 1399/11/28
نمایش: 3670
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت‌: اجرايي شدن هر چه سريعتر پروژه‌هاي مصوب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و شرکت‌هاي زيرمجموعه مدنظر قرار بگيرد.
اقبال عباسي روز گذشته در ديدار با معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و مديرعامل بانک رفاه کارگران به همراه جمعي از مديران استاني، اظهار کرد: اجراي برنامه‌هاي توسعه‌اي در استان‌هاي کمتر توسعه‌يافته کشور از جمله چهارمحال و بختياري در راستاي ايجاد توسعه و اشتغال از جمله برنامه هاي موثر براي ايجاد تحرک در بخش‌هاي مختلف اقتصادي است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در گذشته بانک‌هايي نظير بانک رفاه و شرکت‌هاي بزرگ سرمايه‌گذاري نظير شستا، در حوزه سرمايه‌گذاري سهم زيادي را در اين استان به خود اختصاص نداده بودند، بنابراين مي‌طلبد طرح‌هاي مصوب در کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري جهت توسعه استان با مشارکت اين بخش‌ها هر چه سريعتر اجرايي و عملياتي شود.

وي با اشاره به مشکلات واحدهاي توليدي در حوزه تسهيلات بانکي، بيمه، سرمايه در گردش واحدهاي توليدي، مشکلات کارگري و قوانين دست و پاگير، توضيح داد: اين مشکلات در بازديدهاي هيات اعزامي از سوي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به چهارمحال و بختياري احصا و مقرر شد براي حل اين مشکلات در سطح کلان در اسرع وقت تصميم‌گيري شود.

عباسي در پايان تاکيد کرد: اجرايي شدن هرچه سريعتر پروژه‌هاي مصوب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري با حضور معاونان وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و شرکت‌هاي زيرمجموعه مدنظر قرار بگيرد.

لازم به ذکر است، مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري نيز استاندار را در اين ديدار همراهي کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06