پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مشارکت حداکثري رکن اصلي انتخابات ۱۴۰۰ است

کد خبر: 155435 تاریخ انتشار: 1399/11/29
نمایش: 1888
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت برگزاري انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مشارکت حداکثري و حضور همگاني، سلامت و امنيت به عنوان سه رکن اصلي انتخابات است.
اقبال عباسي عصر چهارشنبه در جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان با اشاره به برگزاري انتخابات رياست جمهوري، شوراهاي اسلامي شهر و روستاها و مياندوره‌اي مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي، بر احصاء، جمع‌آوري و رفع نواقص انتخابات در استان توسط دست‌اندر کاران اجرايي انتخابات تاکيد کرد و افزود: اشرافيت به قانون از سوي عوامل اجرايي و ناظران بر انتخابات، از لازمه‌هاي برگزاري انتخابات سالم است.

وي با تاکيد بر آسيب‌شناسي انتخابات گذشته در استان افزود: همه مجريان و ناظران انتخاباتي بايد از فعاليت افرادي که بر خلاف قانون عمل مي‌کنند، در عرصه انتخابات جلوگيري کنند.

به گفته وي، افرادي که به ‌عنوان هيات‌هاي اجرايي و نمايندگان حاضر در شعب اخذ راي از سوي فرمانداران انتخاب مي‌شوند بايد داراي سلامت نفس، تدين و مقبول افکار عمومي باشند و بر قانون اشراف لازم داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري بر نقش بزرگان و ريش‌سفيدان محله و طوايف و همچنين نقش رسانه‌ها و تريبون‌داران به منظور کاهش تخلفات انتخاباتي تاکيد کرد و گفت: بايد با افرادي که ناآگاهانه يا آگاهانه تخلف مي‌کنند، برخورد شود.

عباسي افزود: عوامل و افراد فعال در برگزاري انتخابات بايد در راستاي اميد آفريني و افزايش اعتماد و مشارکت مردم در انتخابات فعاليت داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07