پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

شرکت مديران و کارکنان ادارات در نماز جماعت موجب تقويت حس مسئوليت‌پذيري مي‌شود.

کد خبر: 155463 تاریخ انتشار: 1399/12/03
نمایش: 1482
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مکاتبات لازم با دستگاه‌هاي اجرايي براي اقامه نماز جماعت در يک مکان مناسب انجام شده است، شرکت مديران و کارکنان ادارات در نماز جماعت موجب تقويت حس مسئوليت‌پذيري و مردم‌داري در بين آن‌ها مي‌شود.
جعفر مرداني سوم اسفند‌ماه در جلسه مشترک شوراي اقامه نماز و زکات چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در موضوع ترويج و اشاعه فرهنگ اقامه نماز و زکات نيازمند اطلاع‌رساني، فرهنگ‌سازي و آگاه‌سازي هستيم، اظهار کرد: خوشبختانه جلسات مرتبط با اين حوزه با راهبري نماينده ولي‌فقيه در استان به‌صورت منظم برگزار و مصوبات پيگيري مي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: مکاتبات لازم با دستگاه‌هاي اجرايي براي اقامه نماز جماعت در يک مکان مناسب انجام شده است، شرکت مديران و کارکنان ادارات در نماز جماعت موجب تقويت حس مسئوليت‌پذيري و مردم‌داري در بين آن‌ها مي‌شود.

وي تاکيد کرد: بايد تلاش شود فرضيه نماز جماعت در ادارات به‌صورت مطلوب برگزار شود.

مرداني در ادامه در خصوص در نظر گرفتن مکاني براي برگزاري نماز جماعت در بازار ميلاد شهرکرد، توضيح داد: نياز است در خصوص تعطيلي بازار در زمان اذان ظهر و عصر و مغرب و عشا به‌مدت ۲۰ دقيقه فرهنگ‌سازي صورت بگيرد و بازاريان براي اقامه نماز از مساجد واقع در بازار استفاده کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: استانداري و فرمانداري‌هاي تابعه آمادگي لازم براي پيگيري امورات مربوط به دو فرضيه نماز و زکات را دارند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07