پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

خدماتي به مسافران نوروزي در چهارمحال و بختياري ارائه نمي‌شود

کد خبر: 155544 تاریخ انتشار: 1399/12/14
نمایش: 1590
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به شيوع ويروس کروناي انگليسي و ضرورت به کارگيري مراقبت‌هاي بهداشتي، اين استان در نوروز امسال پذيراي مسافران نوروزي نيست و خدماتي در اين خصوص ارائه نمي‌شود.
جعفر مرداني روز پنجشنبه در نشست شوراي اطلاع‌رساني استان افزود: در همين راستا ارائه هرگونه خدمات به مسافران نوروزي در استان ممنوع است و توصيه مي‌شود مردم استان نيز از سفر به مناطق پر خطر از جمله استان خوزستان به جد پرهيز کنند.

وي بر ضرورت تشديد کنترل مبادي ورودي و خروجي استان به ويژه در مرزهاي مشترک با استان خوزستان تاکيد کرد و گفت: اين موضوع با هماهنگي فرمانداران و نيروي انتظامي استان در حال انجام است و مي‌طلبد در اين خصوص بيش از پيش نظارت شود.

مرداني با اشاره به وضعيت زرد هشت شهرستان از شهرستان‌هاي ۱۰ گانه استان، تصريح کرد: براي کنترل وضعيت استان تا ۲۵ اسفند هرگونه تجمع، همايش، جشنواره و مراسمات عروسي و ترحيم ممنوع است و در همين رابطه بايد نظارت بيشتري بر چاپخانه‌ها در خصوص ممنوعيت چاپ دعوتنامه‌هاي عروسي و مجلس ترحيم صورت گيرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، ساده‌انگاري را از مهمترين چالش‌هاي مقابله با شيوع کرونا دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکي همچنان نسبت به تداوم اطلاع‌رساني و ارسال پيامک به آحاد مردم اقدام کند.

مرداني با قدرداني از تلاش و حضور خبرنگاران در نشست‌ها و اطلاع‌رساني مطلوب به مردم نسبت به پيشگيري از شيوع کرونا در استان، خاطر نشان کرد: خبرنگاران استان در تمامي روزهاي سخت در کنار مسئولان و کادر درمان حضور داشتند و تلاش قابل توجه و شايسته‌اي در اين خصوص از خود نشان دادند که مي‌طلبد اين همراهي در ادامه نيز تداوم داشته باشد تا از بروز چالش‌هاي احتمالي جلوگيري شود.

وي تشديد نظارت‌ها بر بازار شب عيد و تامين کالاهاي اساسي مردم را از ديگر ضرورت‌ها برشمرد و گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت علاوه‌ بر نظارت بر نحوه فروش و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي از سوي اصناف بايد دقت بيشتري در تامين کالاهاي اساسي نظير گوشت مرغ و تخم‌مرغ انجام دهند.

مرداني در ادامه به انتخابات خرداد ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: ۲ انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در استان برگزار مي‌شود که بايد در اجراي آن به چهار مولفه امنيت، سلامت، مشارکت و رقابت توجه ويژه‌اي شود.

وي با دعوت از اصحاب رسانه براي تبيين دستاوردهاي مشارکت حداکثري در انتخابات و ترغيب مردم به حضور چشمگير پاي صندوق‌هاي راي، خاطر نشان کرد: بي‌شک مشارکت مردم مهمترين اصل در انتخابات است و رسانه‌ها، معتمدان محلي، گروه‌هاي با نفوذ و شبکه‌هاي اجتماعي در اين ميان نقش مهمي دارند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، اطلاع‌رساني دستاوردها و اقدامات دولت يازدهم و دوازدهم را نيز مهم و ضروري دانست و گفت: مديران در اين خصوص با استناد به آمار و ارقام‌هاي شفاف نسبت به اطلاع‌رساني خدمات دولت اقدام کرده تا از اين طريق روحيه اميد در جامعه تقويت شده و مردم از خدمات نظام و انقلاب نااميد نشوند.

مرداني تصريح کرد: هر چند ضعف‌هايي نيز وجود داشته اما دولت خدمات قابل دفاعي را ارائه داده و فضاسازي عليه اقدامات دولت، شايسته نظام و انقلاب نيست.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07