پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به‌مناسبت فرا رسيدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا

کد خبر: 155594 تاریخ انتشار: 1399/12/22
نمایش: 1930
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي فرا رسيدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا را تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي به شرح زير است:

بسم رب الشهداء و الصديقين

شهادت عالي‌ترين درجه از خود گذشتگي در راه ارزش‌هاي والا و انساني است که جامعه را از ظلم و استعمار رهايي مي‌بخشد.

اقتدار، امنيت، پيشرفت و دستاوردهاي روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران همواره مرهون خون پاک و مطهر شهداي گرانقدر و از خودگذشتگي‌هاي جانبازان و ايثارگراني است که براي دفاع از ميهن اسلامي از هيچ تلاشي فروگذار نکرده‌اند.

در دوران شيوع ويروس منحوس کرونا، کادر درمان به‌عنوان مدافعان سلامت با علم و آگاهي کامل از مهلک بودن اين ويروس، در خط مقدم مقابله با کرونا قرار گرفتند، اين قشر در شرايط کنوني نمونه بارز ايثار اجتماعي و از خودگذشتگي هستند.

بي‌شک شهداي عرصه سلامت با "خدمت مجاهدانه" که مهم‌ترين ويژگي مکتب سردار حاج قاسم سليماني است، تداعي‌گر ايثار و جان‌فشاني رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستند و از رهروان مکتب سردار دل‌ها به شمار مي‌روند.

بر همگان لازم است تا در راه پاسداشت خون شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت که مورد تاکيد امام راحل (ره) بوده، گام برداريم.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي، شهداي جنگ تحميلي، شهداي مدافع حرم، شهداي مدافع عرصه علم و جهاد، شهداي مدافع وطن و شهداي عرصه سلامت، فرا رسيدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را به مردم شهيد‌پرور چهارمحال و بختياري به‌ويژه خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران تبريک عرض مي‌نمايم.

اميد که رضايتمندي و دعاي خير خانواده معززشان توشه آخرتمان باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07