پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

طرح جامع حمايت از زنان بدسرپرست در چهارمحال و بختياري تدوين مي‌شود

کد خبر: 155633 تاریخ انتشار: 1399/12/27
نمایش: 2095
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري بر تهيه و تدوين طرح جامع حمايت از زنان بدسرپرست استان تاکيد کرد و گفت: با تهيه و تدوين اين طرح برنامه حمايت از اين قشر در دستور کار قرار خواهد گرفت.
جعفر مرداني روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعي، فرهنگي، سلامت، زنان و خانواده استان افزود: هم‌اکنون قانون و برنامه خاصي براي حمايت از زنان بدسرپرست وجود ندارد و اين امر باعث بروز آسيب‌هايي براي اين قشر شده است.

وي با تاکيد بر اينکه بيشترين آسيب‌ها در جامعه متوجه زنان بد سرپرست است، گفت: اين قشر به دليل مشکلات خانوادگي و همچنين زيرپوشش نبودن هيچ نهادي، در معرض آسيب‌هاي رواني و روحي بيشتري قرار دارند.

به گفته وي، تشکيل يک کارگروه خاص براي رسيدگي و بررسي مشکلات اين قشر در دستور کار مسوولان استان قرار گيرد تا بتوان بر مشکلات اين قشر با توجه بيشتري رسيدگي شود.

مرداني با اشاره به شيوع ويروس کرونا و تعطيلات سال جديد افزود: تشديد نظارت بر بازار و همچنين آماده‌باش دستگاه‌هاي خدمات‌رسان بايد در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گيرد.

وي اظهار داشت: حفظ سلامت و جان مردم در اولويت نخست برنامه‌ها در آستانه سال جديد قرار دارد و همه بايد از تمام توان خود براي حفظ سلامت مردم استفاده کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07