پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تسليت استاندار چهارمحال و بختياري به‌مناسبت شهادت پنجمين شهيد مدافع سلامت در استان

کد خبر: 155641 تاریخ انتشار: 1399/12/29 15:06:42
نمایش: 2378
اخبار
​استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي شهادت خداداد باباميري بهورز خانه بهداشت روستاي ساطع و سردشت در لردگان را تسليت گفت.
متن کامل پيام اقبال عباسي به شرح ذيل است:

بسم رب الشهدا و الصديقين
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

خبر شهادت پنجمين شهيد مدافع سلامت چهارمحال و بختياري شهيد "خداداد باباميري بهورز خانه بهداشت روستاي ساطع و سردشت در لردگان" که در راه خدمت به مردم اين شهرستان و بر اثر ابتلا به ويروس منحوس کرونا به خيل شهداي مدافع سلامت پيوست، موجب تالم و تاثر فراوان همگان شد.

ايثار و از خودگذشتگي کادر بهداشت و درمان از ابتداي شيوع ويروس منحوس کرونا بر هيچ کس پوشيده نيست، لذا تلاش‌هاي بي‌دريغ و خستگي‌ناپذير اين قشر فداکار‌ در جهت حفظ سلامت و جان مردم ستودني است‌.

بدون شک شهادت متوليان سلامت که با تخصص خود به هزاران انسان جان دوباره مي‌بخشند، جامعه را از خدمات اين قشر محروم کرده و قطعا جايگزين شدن اين نيروهاي خدوم به‌ آساني انجام نخواهد شد.

لذا مسئولان و مردم استان همواره خود را مديون خدمات بي‌منت کادر بهداشت و درمان دانسته و با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي ياريگر اين قشر زحمتکش خواهند بود.

اينجانب شهادت مظلومانه اين نيروي خدوم را به خانواده محترم ايشان، جامعه بهورزان، فعالان حوزه بهداشت و درمان و مردم شريف و ولايتمدار شهرستان لردگان تسليت عرض نموده و براي آن شهيد والامقام علو درجات و رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان، صبر و شکيبايي مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07