پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

۳۰۰ هزار قطعه مرغ در چهارمحال و بختياري آماده کشتار است

کد خبر: 155655 تاریخ انتشار: 1400/01/03
نمایش: 2083
اخبار
️معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در خصوص تامين گوشت مرغ در استان مشکلي وجود ندارد، گفت: در همين خصوص ۳۰۰ هزار قطعه مرغ آماده کشتار است.
الله‌کرم نصيري شامگاه سه‌شنبه در حاشيه بازديد از کشتارگاه سيمرغ شهرکرد به منظور رسيدگي به نحوه کشتار و توزيع گوشت مرغ در استان، اظهار داشت: همچنين ۲ ميليون قطعه جوجه‌ريزي در استان انجام شده است و کمبودي در اين خصوص وجود ندارد.

به گفته وي، هيچگونه نگراني در خصوص کمبود گوشت مرغ وجود ندارد و هم اکنون ۷۰ تن قطعه مرغ آماده کشتار و توزيع در شهرستان هاي ۱۰ گانه استان است که اين ميزان مازاد بر نياز استان مي‌باشد.

نصيري خاطر نشان کرد: براي شب عيد نيز ۶۰۰ تن گوشت مرغ کشتار و در استان توزيع شد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري، مشکل کمبود گوشت مرغ در يکي از استان‌هاي همجوار را چالش اين حوزه عنوان کرد و گفت: طبق مصوبات، در ابتدا بايد نياز استان تامين شود و سپس چنانچه گوشت مرغ مازاد بر نياز استان باشد، مي‌توان آن را به استان همجوار ارسال کرد و اگر خلاف اين مصوبه از سوي توليدکننده، کشتارگاه و اصناف سطح شهر، انجام گيرد طبق ضوابط و مقررات برخورد مي‌شود.

نصيري با تاکيد بر اينکه مردم استان نگران تامين گوشت مرغ مورد نياز خود نباشند ابراز اميدواري کرد که طبق برنامه‌ريزي‌ها تا پايان فروردين کشتارگاه‌ها بر اساس نوبت‌بندي کشتار دارند و بازار با کمبودي مواجه نمي‌شود.

دادستان عمومي و انقلاب مرکز چهارمحال و بختياري نيز در اين بازديد با بيان اينکه در خصوص تهيه کالاهاي اساسي در استان مشکلي وجود ندارد، اظهار داشت: اين در حالي است که در بخش توزيع به ويژه در خصوص گوشت مرغ، برخي مشکلات وجود داشت که اين موضوع با تشديد نظارت‌ها برطرف شده است.

 عبدالرضا عليمحمدي تصريح کرد: مقرر شد تا کالاهاي اساسي به ويژه گوشت مرغ در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و بزرگ توزيع شود تا نظارت‌ها بيشتر و دقيق‌تر انجام گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07