پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت يازده شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت علي اکبر (ع) و روز جوان

کد خبر: 155656 تاریخ انتشار: 1400/01/04
نمایش: 2186
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري به‌ مناسبت يازده شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت علي اکبر (ع) و نامگذاري اين روز به‌عنوان روز جوان، با صدور پيامي اين روز را به جوانان تبريک گفت.
متن پيام تبريک اقبال عباسي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت علي اکبر (ع) الگويي شايسته براي جوانان ايران اسلامي است و اين جوانان به تاسي از نهضت عاشورا و حضرت علي اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل ظلم و استبداد ايستادگي کردند.

 بدون شک اگر جوانان در صحنه نبودند فائق آمدن بر دشمن بعثي در دوران پر افتخار دفاع مقدس که تقريبا تمامي قدرت‌هاي استکباري حاميان آن‌ها بودند، کاري سخت و بلکه محال بود، به‌ طور حتم امروز نيز غلبه اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي بر دشمن در گرو عزم و اراده ملي و همراهي جوانان غيور اين مرز و بوم است.

 امروز با شناختن نيازها و دادن امکانات مناسب به نسل جوان و مبارزه هدف‌دار با هجمه فرهنگي استکبار و تبيين شخصيت حضرت علي اکبر (ع) براي نسل جوان مي‌توان به فرمايش مقام معظم رهبري لبيک گفت و اين کشور را براي هميشه از تمامي آسيب‌ها ايمن ساخت.

 اينجانب ضمن پاسداشت زحمات بي‌دريغ جوانان اين مرز و بوم، ميلاد حضرت علي اکبر (ع) و روز جوان را به تمامي جوانان استان تبريک و تهنيت عرض نموده و موفقيت، سربلندي، بهروزي و شادکامي آنان را در مسير رشد و اعتلاي روز افزون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از خداوند متعال مسئلت دارم.

اميد است جوانان ولايت‌مدار چهارمحال و بختياري با عزمي راسخ در سال جديد و روحيه‌اي سرشار از اميد و تلاش در راستاي تحقق اهداف دولت‌ها قدم بردارند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07