پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

انتخابات ۱۴۰۰ به‌صورت کاملا قانونمند برگزار شود

کد خبر: 155657 تاریخ انتشار: 1400/01/05
نمایش: 2800
اخبار
رئيس هيات بازرسي انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در چهارمحال و بختياري گفت: بايد تلاش کنيم انتخابات ۱۴۰۰ به دور از هرگونه تخلف و به‌صورت کاملا قانونمند برگزار شود.
شهاب قائدي پنجم فروردين ‌ماه در اولين جلسه هيأت بازرسي انتخابات چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اجراي صحيح قانون در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، اظهار کرد: صيانت و حفاظت از آراي مردم از مهم‌ترين وظايف متوليان برگزاري انتخابات است.

 رئيس هيات بازرسي انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در چهارمحال و بختياري افزود: بايد تلاش کنيم انتخابات ۱۴۰۰ به دور از هرگونه تخلف و به‌صورت کاملا قانونمند برگزار شود.

وي با اشاره به اينکه بايد نقاط ضعف و قوت انتخابات در سال‌هاي گذشته شناسايي شود، گفت: هيات بازرسي بر انتخابات راهکارهاي لازم براي جلوگيري از هرگونه تخلف در انتخابات پيش رو را ارائه دهد.

قائدي با بيان اينکه انتخابات به‌عنوان تجلي اقتدار ملت ايران تلقي مي‌شود، گفت: راي مردم امانت است، بنابراين صيانت و پاسداري از آراي مردم وظيفه ملي خواهد بود و همگان بايد تلاش کنند زمينه حضور پر شور و مشارکت گسترده آحاد جامعه در انتخابات فراهم شود.

 
لازم به ذکر است؛ طي احکام جداگانه اي توسط رييس هيات مرکزي بازرسي انتخابات کشور، شهاب قائدي به ‌عنوان عضو و رييس هيات بازرسي، رضا علي‌بيگي به‌عنوان عضو و دبير هيات و ملک‌محمد محموديان، تهمتن عبدالهي و علي شهريارپور به عنوان عضو هيات بازرسي چهارمحال و بختياري در انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا تعيين شده اند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07