پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

طرح‌هاي سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري با جديت اجرايي شود

کد خبر: 155731 تاریخ انتشار: 1400/01/18
نمایش: 2828
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: طرح‌هاي مرتبط با سرمايه‌گذاري در استان با جديت دنبال و اجرايي شود و سرمايه‌گذاران براي اجراي طرح‌هاي خود با قدرت وارد ميدان شده و نسبت به اجراي سريع پروژه‌ها اقدام کنند.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در نخستين شوراي معادن چهارمحال و بختياري در سال‌ جاري تاکيد کرد: هرگونه واگذاري معادن به افراد سرمايه‌گذار، مشروط به اجراي طرح در زمان و مدت قانوني است، در غير اين‌صورت مجوز مربوطه باطل مي‌شود.

عباسي تصريح کرد: مجوز سرمايه‌گذاراني که نتوانسته‌اند در مدت قانوني نسبت به فعال کردن طرح‌هاي خود اقدام کنند، نبايد تمديد شود.

وي با اشاره به نامگذاري سال ‌جاري از سوي مقام معظم رهبري به‌نام "توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌ها" يادآور شد: هيچ‌ کدام از دستگاه‌هاي اجرايي حق ندارند براي اجراي طرح‌هاي سرمايه‌گذاري مانع ايجاد کنند.

عباسي اظهار داشت: تمامي مسوولان موظفند با عمل به توصيه‌ها و فرامين مقام معظم رهبري، مسيرهاي سرمايه‌گذاري را براي سرمايه‌گذاران بخش‌هاي مختلف هموار، اهداف مورد نظر ايشان در نامگذاري سال‌جاري را محقق و زمينه دستيابي به شاخص‌هاي توسعه و رونق توليد را فراهم کنند.

گفتني است، در اين نشست مجوز فعاليت سه معدن غيرفعال سنگ لاشه در چهارمحال و بختياري سلب صلاحيت شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07