پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

طرح شهيد سليماني گام موثري در مهار شيوع کرونا است

کد خبر: 155772 تاریخ انتشار: 1400/02/02
نمایش: 1661
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با قدرداني از عوامل اجرايي طرح شهيد حاج قاسم سليماني در استان، اجراي اين طرح را گام موثري در مهار شيوع کرونا دانست و گفت: با اجرايي شدن طرح شهيد سليماني تا قبل از عيد نوروز به موفقيت‌ها و دستاوردهاي خوبي دست پيدا کرديم.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در نشست هماهنگي طرح شهيد سليماني اين استان افزود: با اجراي طرح شهيد سليماني، چهارمحال و بختياري جز سه استان برتر کشور در رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي معرفي شد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به کمک‌هاي مومنانه مردم در زمان شيوع ويروس کرونا افزود: در قالب اين طرح ۱۱۰ ميليارد تومان کمک مردمي جذب و در بين اقشار آسيب‌پذير استان توزيع شده است که جاي تقدير دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به قرمز بودن رنگ‌بندي شيوع کرونا در استان گفت: بازرسان و ناظران شهرستان‌ها با جديت و اهتمام لازم نسبت به رصد و گزارش‌دهي تجمعات و دورهمي‌ها براي مقابله با کرونا اقدام کنند. به گفته وي، موارد متعددي از برخورد با عوامل برگزاري دورهمي‌ها و مراسم‌هاي عروسي در استان گزارش شده است اما با اين وجود همچنان اين تجمعات در حال برگزاري است و مي‌طلبد تا در اين خصوص نظارت و بازرسي‌ بيشتري صورت گيرد.

وي با بيان اينکه برگزاري هر نوع تجمع در زمان قرمز شدن رنگ‌بندي شيوع کرونا در استان غيرقانوني است، تصريح کرد: بازرسان شبکه بهداشت در نظارت‌هاي خود چنانچه با اين موارد روبرو شدند آن را به نيروي انتطامي گزارش دهند تا با حکم دادستاني بتوان مانع از برگزاري آن مراسم و يا تجمع شد.

عباسي تصريح کرد: رصد و گزارش‌دهي تجمعات مي‌تواند در مهار شيوع کرونا تا حدي راهگشا باشد از همين رو بايد با جديت پيگيري شود.

وي با اشاره به شرايط قرمز شيوع کرونا در استان، خاطر نشان کرد: با تصميم ستاد ملي محدوديت‌ها در هفته آينده نيز تداوم مي‌يابد و اميد است با اعمال اين محدوديت‌ها شرايط رو به بهبودي بگذارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07