پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به‌مناسبت فرا رسيدن نهم ارديبهشت، روز شوراها

کد خبر: 155821 تاریخ انتشار: 1400/02/09
نمایش: 1617
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي فرارسيدن نهم ارديبهشت، روز شوراها را بە تمامي اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در چهارمحال و بختياري تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي به شرح زير است:

در قانون اساسي جمهوري اسلامي مشورت و شورا جايگاه ويژه اي دارد، امروزه با توجه به افزايش جمعيت و دشوار بودن مديريت كشور، موضوع شوراها اهميت بيشتري پيدا کرده است.

اگر شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها جايگاه واقعي خود را در کشور پيدا کنند توسعه شهرها و روستاها سرعت گرفته و قطعا بدون وجود شوراهاي اسلامي امورات شهري و روستايي به درستي پيش نمي‌رود.

 با توجه به در پيش بودن انتخابات شوراهاي اسلامي شهرها، روستاها و تيره‌هاي عشايري اهميت مشارکت مردم در اين انتخابات بيش از گذشته احساس مي‌شود، مردم بايد با مشارکت حداکثري در سبد راي خود افراد توانمند و متخصص را جاي دهند، زيرا اين مهم در تصميم‌گيري‌هاي شهري و روستايي از اهميت بالايي برخوردار است.

نظام مقدس جمهوري اسلامي از ابتداي شکل‌گيري گفت‌وگو و مشورت را مبناي اصلي کار خود قرار داده و مقام معظم رهبري نيز همواره در تصميم‌گيري‌ها بهره‌مندي از خرد جمعي را به عنوان يک اصل مهم توصيه مي‌کنند.

شوراهاي اسلامي شهر و روستا در ايام شيوع ويروس منحوس کرونا نيز توانستند اقدامات ارزشمندي را در مجموعه مديريت شهري و روستايي انجام داده و مسئولان و متوليان بهداشت و درمان را در شهرها و روستاها ياري کنند.

اينجانب فرارسيدن نهم ارديبهشت روز شوراها را خدمت برادران و خواهراني کە در جايگاە شورا در شهرها و روستاهاي استان چهارمحال و بختياري در حال خدمت‌ هستند، تبريک عرض نموده و اميدوارم در سايە توجهات حضرت باري تعالي موفق و مويد باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07