پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

️کارگران از ارکان مهم اقتصاد و توليد در کشور هستند.

کد خبر: 155825 تاریخ انتشار: 1400/02/09
نمایش: 1698
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت جايگاه کارگران در عرصه اقتصاد ملي، اظهار داشت: نقش و جايگاه کارگران در رشد، توسعه و سازندگي کشور بي‌بديل است.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در نشست با تشکل‌هاي کارگري و کارفرمايي اين استان به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار داشت: اگر چه هر يک از ارکان اقتصاد داراي جايگاه و اهميت بالايي هستند اما کارگران نقش بي بديلي در اين حوزه ايفا مي‌کنند.

وي ادامه داد: در واقع مديران واقعي کارگران هستند از همين رو بايد تا مي توان اين جايگاه را قدر دانست و از ظرفيت هاي موجود براي ارتقاي جايگاه کارگران بهره گرفت.

عباسي در ادامه با اشاره به دغدغه‌ها و مطالبات کارگران، تصريح کرد: بي شک هر يک از کارگران دغدغه‌ها و مطالباتي دارند که در چارچوب قانون مي‌توان به اين مطالبات پاسخ داد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه محافظه‌ کاري در مديريت‌ را از چالش‌هاي اين استان برشمرد و گفت: امور استان بيشتر بر اساس رفاقت، روابط دوستان، خويشاوندي و قوم گرايي انجام مي گيرد در حاليکه قانون بايد براي همگان يکسان باشد.

عباسي تصريح کرد: اين روحيه محافظه‌ کاري هم در بخش مديريت دولتي و هم در بخش خصوصي وجود دارد لذا براي توسعه يافتگي استان بايد اين موضوع مرتفع شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07