پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري به‌مناسبت فرارسيدن يازدهم ارديبهشت‌ ماه روز جهاني کار و کارگر

کد خبر: 155826 تاریخ انتشار: 1400/02/11 16:49:10
نمایش: 1723
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي فرارسيدن يازدهم ارديبهشت‌ ماه روز جهاني کار و کارگر را به فعالان عرصه کار و تلاش در استان تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است:

يازدهم ارديبهشت‌ ماه فرصت مغتنمي براي ارج نهادن و قدرداني از تلاش‌ فعالان عرصه کار و توليد است، اين قشر خستگي‌ناپذير و زحمت‌کش به‌عنوان بازوان توانمند در رشد و شکوفايي کشور نقش بي بديلي را ايفا مي‌کنند و نقش آن‌ها در رشد و توسعه کشور انکار ناپذير است.

در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به نام توليد، پشتيباني‌ها و مانع زدايي‌ها نامگذاري شده است کارگران با عزم، تلاش و تعهد مثال‌ زدني در راستاي اهداف عاليه نظام جمهوري اسلامي ايران گام بر مي دارند و در جنگ اقتصادي دشمنان عليه کشور عزيزمان در خط مقدم مقابله با تحريم‌هاي ظالمانه قرار گرفته و اجازه ندادند تحت هيچ شرايطي چرخ توليد در کشور متوقف شود.

جامعه کار و کارگري همواره با وجود مطالبات و مشکلات فراوان دست از تلاش و کوشش برنداشتند‌، بنابراين متوليان عرصه توليد و اقتصاد در کشور بايد تمام تلاش خود را براي کاهش دغدغه‌هاي اين قشر به‌ کار بگيرند، قطعا با کاهش مسائل و مشکلات اين قشر، انگيزه آن ها براي فعاليت در عرصه توليد چند برابر خواهد شد.

اينجانب ضمن گراميداشت روز جهاني کار و کارگر اين روز را به تمامي فعالان شريف و زحمتکش حوزه کار و کارگري چهارمحال و بختياري تبريک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتي، سعادت و سربلندي براي اين عزيزان و پيشرفت و آباداني بيش از پيش ايران اسلامي را مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06